Deprem bölgesinde akrabaları olan tanıdığımıza nasıl mesaj atabiliriz?

Çok samimiyetim yok ama bir mesaj atmak istedim ne yazacağımı da bilemedim ne yazabilirim sizce
Deprem bölgesinde akrabaları olan tanıdığımıza nasıl mesaj atabiliriz?
Cevapla