Lütfen ekipleri yönlendirin.
Emre Altıgöz ve ailesi
Osmaniye Esenler Mahallesi İstasyon Caddesi sonu yıkılan 10 katlı binada!

Lütfen ekipleri yönlendirin.
Emre Altıgöz ve ailesi
Osmaniye Esenler Mahallesi İstasyon Caddesi sonu yıkılan 10 katlı binada!

arkadaşlar deprem oldugu dakikadan bu yana
Yenimahalle , 26118 sok, No: 45, Aşiyan Kent, A blok. Adıyaman/Merkez
bu adrese hic bi sekilde arama kurtarma ekibi gitmiyor yardim gitmiyor insanlar içeriden ses veriyor lütfen gec olmadan ulasilsin telefonlar cekmiyor gerekli yerlere haber verilemiyor LUTFEN icerisinde benimde tanidigim olan elif sare zencirkiran ve kadir zencirkiran 9-14 yaslarindalar henuz hicbir ekip yok en son dun ses alinmis bu çocuklardsn ama iceride cok sayida insan var lütfen unutulmasin adiyaman bu adresi yayabildiginizce yayin cok kotu durumdayiz dusundugunuzden ve yansitildigindan cok daha kotu kendi imkanlarimizda çıktık biz LÜTFEN YARDİM EDİN BU KONUMA ( Twitter'da adiyaman asiyan kent yazarsaniz insanlarin cagresizliklerini kesin olarak gorsel ve videoyla teyit etmis olursunuz lütfen depremden olmasa donarak olucek bu insanlar cocuklar))
Twitterı kapattılar ya VPN ile girin giremeyenler o şekilde paylaşım yapın. Mantığa bak ya ulan insanlar bir birine bu şekilde ulaşırken devlet twitteri kapatıyor Allah çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıkarsın inşallah o insanların acısını şerefsizzler
Cevap
20Cevap
Allah yardımcıları olsun, umarım hemen kurtarılır zor durumda olan herkes :(
amiin
Umarım yardım gider.
İnşallah 🤲🏻
Biz buradan nasıl yönlendirme yapabiliriz?
Koordinasyon merkezi mi burası?
Yardımcı olmak istiyorsunuz anlıyorum ama az mantıklı düşünüp soğukkanlı olmak lazım.

buradaki numaralardan ekipleri yönlendirebilirsin.

AFAD uygulaması
Neden arayıp sen yönlendirmiyorsun? Telefon numaraları paylaşıldı diye biliyorum
afad acil çağrı uygulamasından veya bu linke yazarak afada bildirim gönderebilirsiniz https://t.co/oFtIBd11Wv
Allah yardımcıları olsun.
Zor dönemlerden geçiyoruz::(
umarım artık böyle şeyler yaşamayız...
keşke bunlar hiç olmasaydı..
Ekiplerde yetişemiyo artık o kadar enkaz var ki 10 il yok oldu gibi😔
burada paylaşım yapana kadar sen ulaşsan daha hızlı çözüm olur
Çok zor bir durum gerçekten
Doğru olduğunu nerden bileceğiz?
Kısa sürede kurtarılırlar inş.
Umarım yardım gider.
Allah kurtarsın ne rabbim yarfimcilqri olsun
Allah yardıncıları olsun
Aga tamamda buradan niye buraya mı bakicaklar
Allah yardımcımız olsun
Allah yardımcıları olsun
Hangi şehir 😔
Osmaniye
@mmertdursun Allah yardımcıları olsun destek ekip çok olsa keşke
keşke...
Allah yardım etsin 🙏🙏
Allah yardımcıları olsunn
Allah yardımcıları olsun
Allah yardımcıları olsun
Allah yardımcısı olsun herkesin
Imarım herkese yetişirler
Hangi şehir
Osmaniye
orada yaşıyorum 😞
olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?