Derya Balta o anları paylaşarak "Kalan sizin yakınınız olsa şunu giymek ister misiniz? Deprem bölgesine gönderilmek üzere toplanan yardımların içinden çıkanlar görenleri hayrete düşürdüKar diyoruz yazlıkları ayırmışsınız, terlik var burada Yapmayın Allah aşkına. Zoruma gidiyor, diyerek isyan ettiDeprem bölgesine gönderilmek üzere toplanan yardımların içinden çıkanlar görenleri hayrete düşürdü
Derya Balta yardım kutusunun içinden çıkanları görünce isyan etti! Siz deprem bölgesine neler gönderdiniz?
Kahretsin bu saygısızlığı yapanı ya ne bu bu günkü gün insanlık lazım rezillik bu yaptıkları elli kere kontrol ettim koyduğum herşeyi empati yapıp dikkatle yüreğimle sevgiyle hazırladım kendi kardeşimle paylaşır gibi bugün onlara yarın bize sanki gelin bohçası hazırlamış pislik ler 😢😢😢😢
Dün yardım toplanan bir okula denk geldim yazlık kıyafet gönderilmiş deniyordu, bu kadar akılsız olur mu bu millet. Hava kış, kendin evin içinde bile yazlık mi giyiyorsun? Allah akıl fikir versin...
Ya bir şeyler yolladık ama bunların reklamını yapmayı doğru bulmuyorum. Havalar cidden buz gibi. Umarım en yakın zamanda kurtulan kısım da donup ölmeden şu deprem biter.
Çok saçma şeyler göndermişler resmen. Ben daha koli olarak bir şey hazırlamadım. Evde değilim çünkü. Bilenler biliyor nerede olduğumu. Ama maddi yardım gönderdik çok şükür. İnşallah yerine ulaşır. En kısa zaman da yiyecek yardımı da yapacağım.
Ya saçma sapan malzemeler yollanmış küpe, takma kirpik, abiye, topuklu ayakkabı ve daha nice gereksiz eşya bunları hangi akla hizmet gönderiyorlar anlamıyorum. Battaniye, kazak, ısıtıcılar, bebek bezleri, atıştırmalıklar ve yiyecekler, kadınlar için ped bunlar gönderileceklerin en başında
Fotoğraf albümü, küpe, yazlık ayakkabılar gönderen bile olmuş. Sizin vicdanınız nerede ya, gerçekten bu insanlarla aynı havayı solumak çok ağır. Allah size beyin akıl versin.
ahbap'a yardımda bulundum. ayrıca İzmir çok organize şekilde yardım gönderiyor onlara çalıştığım şirketteki akadaşlarla ciddi anlamda bot kazak battaniye bebek bezi vs gönderdik
Gercekten o kadar utandım ki kendi milletimden, ya insanlar evindeki çer çöp ne varsa getirmişler. Gelinlik getireni mi desem, küflenmiş bebek kıyafetleri, kullanılmış iç çamaşırları. Yazık ya yazık insan olmayı unutmuşlar vicdanı merhameti unutmuşlar
Simdi icin o yazlik urunler kullanilamaz evet ama 6 ay sonra tekrar yardim toplanmayacaktir, unutulacaklar buyuk ihtimalle. Bu yuzden evet kisliklar acil ihtiyaç ama yazliklari da aymazlar inşallah.
Şunu bir beyne sahip olan insan o koliye koyamaz, koymaz! Alay etmek için konulduğu o kadar beli ki, ne desen utanmazlar anlamazlar ki kahrolsunlar yaa
İnsaların içindekini bilmeden bu kadar saydırman çok yanlış. Sonuçta yardım diye iyi niyetle gönderilmiş lazım olur belki diye atmışlar işte ne bu düşmana mı savaş açıyorsun. Bilip bilmeden ne bu belalar belki bunların yanında kışlık ta göndermişlerdir belki para da göndermişlerdir Biraz iyi niyet biraz düşünce ya.
@Blueyesss20 Lan Doğu Anadoluya ve Güneydoğu Anadoluya ŞUBATTA sokakta karlı havada kalacak insanlara kıyafet yolluyorsun o kıyafetler giyilir mi sence? O kıyafetleri sıcak evin içinde bile giymezsin ince diye. Bir de bunları alıp karın, sulu karın içinde geceleyecek insanlara yolluyorsun. Bilmiyor musun iklim koşullarını da bunları yolluyorsun? Televizyon izliyorsun ki oraya yardım yollamışsın. Yani bilmemesine imkan yok. Eğer kıyafet yollayacak imkanın varsa birkaç parça pamuklu kadın/erkek iç çamaşırı atlet yok. Çorap koy, paran varsa git marketten 1-2 paket bebek bezi, tuvalet kağıdı 1 kutu sabun koy. Evde giyilmeyen ama kullanılmış çok kötü halde olmayan hala giyilebilir düzeyde bir spor ayakkabı, bot falan koy. Benim evimde de verebileceğim 2. bir kış botu kazak vs yok çünkü benim o kadar fazladan yok. Olmadığı için yollayamadım. Ama gittim cebimde 200 küsur para vardı onu da belediyenin afet için oluşturduğu siteden battaniye ve yemek satın aldım. Yapabileceğim buydu çünkü. SaIak saIak şeyler yollayarak dalga geçeceğine 50 lirayla bile bir kişilik yemek satın alıp yollayabilirsin. Bu bile hiçbir şey yapmadım demekten iyidir. Ha, afet bölgesine gitmek vs benim arama kurtarmayla alakam yok orada ne yapacağımı bilmediğim için anca boş kalabalık yaparım diye gitmedim zaten kalifiye elemanlar bile ulaşamamış yeni yeni ulaşabiliyorlar afet bölgesine. Bu şekilde kıyafet yolladığında insanları daha da yoruyorsun vakit çalıyorsun.
Ben tartışmak için yazmadım sadece bu kadar bela okumak heleki uzaktan gördüğün bir şeye bu kadar inanma. Bu sadece bu konu için değil bilinçli olmak adına söylüyorum. Artık çok değişik bir dünyada yaşıyoruz neyin ne olduğu belli değil. Tabikide savunmuyorum ama galeyana çok geliyoruz yarın öbürgün bu huyumuz da başımıza bela olabilir anladıysan uzatmaya gerek yok
@Blueyesss20 abiye elbiseler saten gecelikler topuklu ayakkabılar bunlar hangi kafa ile gönderilmiş söylermisin? sen depremzede olsan sana gelen kolilerden birinde f. ntazi iç çamaşırı olsa ya da abiye ne hissersin?
İkinci el bile verilmemesi gerekirken insanlar çöpe atcakları şeyleri sırf evlerinde yük olmasın diye vermiş. Tamam insanların ihtiyacı var ama ordakilerin de onuru gururu var ya. Senin sararmış iç çamaşırına mı layıklar
Aynen de öyle. Ben şahsen agnostik bir insanim ama ne gördüysem hep bu müslüman kesimden gördüm. Namustan, ahlaktan bahsederler ama milletin karısına kızına bakarlar. Domuz eti yemezler ama adam kandırmayayi, aldatmayı ve işin içinde her türlü hile hurdayi bilirler, bilmekle de kalmaz yaparlar. Sorsan mangalda kül bırakmazlar haa ! Herşeyin en iyisini en doğrusunu bilir ve uygular. Örnek insan modelidirler...