Herkes Depremzedelere yardım, bağış yaparken benim elimden bir şey gelmiyor. Ben ne yapayım?

Hesabımda sadece 4 tl var o kadar yani.
Öğrenciyim.
Herkes Depremzedelere yardım, bağış yaparken benim elimden bir şey gelmiyor. Ben ne yapayım?
Cevapla