Kahramanmaraş depremi dünya manşetlerinde "yüzyılın en güçlü depremi" olarak nitelendirildi. Sizce OHAL ilan edilmeli mi?

Dünya basını 10 ilimizde hissedilen Kahramanmaraş depremini yüzyılın en güçlü depremi olarak manşetlere taşında. Ülkemizde de birçok bilim adamı ve bilir kişiler OHAL ilan edilmesi gerektiğini söylüyor. Haklılar mı?

Kahramanmaraş depremi dünya manşetlerinde "yüzyılın en güçlü depremi" olarak nitelendirildi. Sizce OHAL ilan edilmeli mi?
Cevapla