Dışardayız, çok üşüyorum, arabamız yok. Ne yapmam lazım?

Adanada olanlar yardım edebilirmi lütfen sıcak kalacak bir yer için

Dışardayız, çok üşüyorum, arabamız yok. Ne yapmam lazım?
Cevapla