Apartta kalıyorum, donarak öleceğiz. Ne yapmam gerek?

Arkadaşlar ev sahibi bu aparta girerken dedi ki ayda 1 milyar ve faturalar dahil. Tamam dedik sözleşme bile imzalandı. Sonra zamlardan sonra 1100 yaptı sözleşme olmasına rağmen neyse dedik o kadar zam geldi o parayı da veriyoruz. Ama ev buz gibi dışarısı yağmur kıyamet kombiyi 35 40 arasında yakıyor. Dokunuyorum ılık bile değil kalorifer. Üşümekten öksürüyorum kaç gündür kemiklerime işledi soğuk ya. Ev sahibini arayıp anlattım tamam dedi kombi 37 de yanıyor şu an onu 40 yap diyor dalga mı geçiyor bu.
Apartta kalıyorum, donarak öleceğiz. Ne yapmam gerek?
Cevapla