Depremi yaşadım yattığımda oturduğumda sürekli kanepe sallanıyor hissediyorum sizde de var mı ?

Bu önceden de vardı hep sallanıyor hissi oluyordu ama bu büyüklükte bi deprem yaşamamıştım daha öncesinde bu sefer depremin etkisi sebebiyle böyle bi his var bacaklarımından sinirlerim çekilmiş gibi deprem anında evde tektim sizde de aynı hisler var mı?

Depremi yaşadım yattığımda oturduğumda sürekli kanepe sallanıyor hissediyorum sizde de var mı ?
Cevapla