Arkadaşlar Twitter da okudum ABD fay hatlarına enerji yüklemesi yapmış diyorlar?

2 gün önce ABD gemisi buradaydı millet haarp teknolojisinen bahsediyor bu şekilde fay hatlarina yüklü enerji verip deprem olmasını sağlamışlar 1999 depreminde de buradaymis ABD gemisi yine bişeler yapmışlar doğru olabilir mi? Deprem amerika yüzünden mi oldu? Haarp teknolojisi felan diyorlar araştırın
Arkadaşlar Twitter da okudum ABD fay hatlarına enerji yüklemesi yapmış diyorlar?
Cevapla