2 gün önce ABD gemisi buradaydı millet haarp teknolojisinen bahsediyor bu şekilde fay hatlarina yüklü enerji verip deprem olmasını sağlamışlar 1999 depreminde de buradaymis ABD gemisi yine bişeler yapmışlar doğru olabilir mi? Deprem amerika yüzünden mi oldu? Haarp teknolojisi felan diyorlar araştırın
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İstanbuldan maraşta ki fay hattina nasıl enerji yuklemesi yapiyor ya 😂
Gemi neredeydi bilmiyorum
Ama bu kadar insan boşuna böyle bir şey söylemez haarp teknolojisi falan
99 da da gemi gelmiş 2 gün sonra 7.4 deprem olmuş bu seferde aynı şey..
Yine birileri bişeyler uydurmuş işte
Kanka bende ilk gördüğümde cahil bunlar ya neye inanıyorlar diyip geçtim ama araştırınca mantıklı geliyor sende arastirmalisin
Sen depremin sebebini boş ver bence neden hala bu binalar depreme dayanıklı degil onu düşün 99 dan beri bir ülke hiç mi ilerlemez ya dünyanın her yerinde depremler oluyor ama bizim burada evleri kağıttan yaptiklari için 7. Li depremlerde bile bina falan kalmiyor 9luyu görsek ülke dümdüz olur heralde
Ki dediginin gibiyse baştakilerin izni vardir yoksa bir abd gemisi habersiz hiç bir limana demir atamaz
Türkiyede yeterli tedbir almak yok. Türkiye kendisine sahip çıkmazsa tabi Amerika gelir enerji kaynaklarını çalıştırır. Yıllardır Meksikalı büyücüler bile söylüyor Türkiye deprem ülkesi çok büyük bir deprem meydana gelecek diye. Resmen ölüm korkusu ile yaşıyorum. Bulunduğum yerde olmadı fakat durum bu
Bak bu konuda haklısın deprem ülkesi olduğumuzu bile bile dayanıksız binalar kentsel dönüşüme gitmeyen binalar bu konuda haklısın
Ama bu depremi ABD yaptırdı o kadat eminim ki
Bizi uçurmak isteseler uçururlar bu arada. Uçurmamalarının tek sebebi sayısız alınan mülteciler. Bizim ülkemizde kalmalarını istiyorlar. Ülkeden atarsak Amerika bize bir yaptırım uygulayacak.. aralarında ne geçiyor bilemeyiz ancak savaşın İsrail’in kazanmasını istedikleri kesin.
Amerika kendisini dünyanın gücü zanneden bir ülke. Keza da gücü olma yolunda. Çok gelişik bir ülke. Türkiye ise terör bölgesi olmuş. Şansa yaşıyoruz.
Gece gece oldu bir de asla tesadüf değil
@Antimaskulızmm_ neyden kaynaklaniyor bilemem ama bizden bi bok olmayacagini biliyorum ben niye bu ülkede dogdum ya keşke afrikada kabile reisi olarak dogsaydim mk
Bizden değil kardeşim ülkedeki geri kafalılar yüzünden. Sayın cumhurbaşkanı yani Amerika’nın bop eşbaşkanıı gidip akıllı doğru düzgün birisi gelirse düzeliriz
Bu seçim son şansımız. 14 mayısta ne kadar akpli akraban varsa zehirle gerekirse öldür. Ülkeni düşünüyorsan mecbursun
Akraba değil komşu arkadaş hasım vs
@Antimaskulızmm_ yine düzelemeyiz valla
Biraz zor ama imkansız değil
@Antimaskulızmm_ ben en iyisi motoru satayım bankadanda kredi cekip avrupaya iltica edeyim vatan millet sevgiside bir yere kadar
Sen de haklısın
Çok eskiden Tesla bir deprem yapma makinası yapmış hatta deney yapmiş olabilir teklonoji ileride ama fay hattı çok yerin altında ulaşım zor imkansıza yakin
Haarp teknolojisi felan diyolar ben baktım Google'dan yeraltına magmayla inmekle ilgili bir şeymiş yani olabilir
Yutupta evrim ağacı diye bir kanal var bakabilirsin yani çok çok zor bişey magmaya ya da öyle faya ulaşmak
Bilmiyorum 99 da da aynı şey olmuş gemi gelmiş 2 gün sonra 7.4 deprem olmuş fay hattına enerji yüklemesi yaptılar diyen var
Olabilir
Sosyal medya yalanida olabilir
Harp konusu tartışmalı. Ne olduğunu kimse göremedi. Görenler ise ölü.
Haarp uydurma masal Marmara dan ateş topu çıkmış da falan filan mış
Yahu hiçbir binanın neredeyse deprem koruması yok hiçbir önlem tam değil suç atmaya gelince sağa sola çok kolay suç atıyoruz
Cidden bu mu? Evet bizim hatamız binalari dayanıksız yapmak ama haarp teknolojisini bir araştır istersen
Evet bu haarp olabilir yoktır demiyorum Amerika’da da o gemisi var dediğin san andreas fay hattı var sen onu araştır istersen 7.8 in altındaki depremleri zararsız kabul ediyorlar o kadar dayanıklı yapmışlar önlem almışlar
Ne zaman birşeyleri başarsak ve kafamızı kaldirsak bir darbe yiyoruz
Evet sence ABD de mi başlattı
Haarpp teknoloji si var buna yüzde 90 eminim
Evet işte Amerika'nın işi o rpsu çocukları
En küçüğü 4.6 en büyüğü 6.6 olan 50 tane artçı deprem olmuş
Evet...
Deprem fırtınası olmuş resmen bu doğal afet tetiklemek başka bir şey değil
Alakası yok bence ama olma ihtimali olabilir mi evet
Bence öyle oldu ben inanıyorum. Yine 7.4 yine 43 sn. Enerjinin bir standardı da var herhalde
Aynı şey 99 depreminde de olmuş ABD haarp gemisi buraya gelmiş 2 gün sonra yine 7.4 şiddetinde deprem olmuş
Bnce İstanbul'da olcaktı da hedef şaştı
@soran harp gemisi tam olarak ne oluyor
Kahrolasica abd dediklerime katiliyorum yüksk ihtimal var olabilir..
Türkiyeyi istemiyorlar işte anlasanıza
Ne alaka kardeşim biz onları çok mu istiyoruz? burada sorduğum şey depremi başlatan Amerika mı? haarp teknolojisi diyorlar gemi felan
Fay hatlarına enerji yüklemesi yapmışlar sanırım
Araştırıyorum şu an bunu. Daha önce duyduğum bir şey. Yok etmek isteseler çoktan ederler cihazın 1 saat çalışması yeterli.
Öyle gözüküyor dr Okan tüysüz açıkladı
İnanmayın şöyle şeylere
Oha nasil ya