Siirt 5.1 depremini yaşadım
Elazığ da büyük depremi yaşadım
Depremlere alıştım ben
Ya siz de durum ne
Elazığ da büyük depremi yaşadım
Depremlere alıştım ben
Ya siz de durum ne
Geçmiş olsun herkse
- Panik yapmayın. Daha çok can kaybına neden olursunuz?
- Sosyal medya paylaşımlarını dikkate almayın. YALAN ve halkta infial yaratma amaçlı kötü niyetlilere fırsat vermeyin.
- Telefon kullanmayın. Mümkünse interneti de az kullanın.
- Araçlarınızı trafiğe çıkarmayın, yolları kapatacak şekilde park etmeyin.
- Yardım amaçlı deprem bölgelerine gitmeyin. Görevliler ve yerel halk bunun için yeterlidir. Sizinle birlikte kötü niyetli kişiler ve yağmacılara fırsat yaratmış olursunuz.
- Resmi makamların verdiği bilgilere güvenin.
- Yardımlarınızı sadece resmi görevlilere teslim edin
şu an iyiyiz sorun yok
Allah'a şükür Elazığ da sıkıntı yok
Neden heryerde ard arda oluyor depremin büyüklüğünden mii
Deprem çok büyük bir deprem
Bugün min 100 artçı olacak
Dörtyol fena
Hatay da
Devam ediyor mu artçılar
Evet artçılar artık depreme döndü. Az önce 7.5 sallandik
Hissettim
Yeğenimi en baş aldım
Bu nasıl beladır
Elazığ da 2 bina yıkıldı Allah'tan içinde kimse yoktu
Antakya İskenderun Kırıkhan yerlebir oldu
Allah yardımcımız olsun. Çevre illerde de sıkıntılı. Fay hattı çok geniş alanı kapsıyor. Sizler de dikkatli olun
Cevap
3Cevap
Ankara sallandım biraz sadece ama ben iyiyim. geçmiş olsun herkese.
Bölgeye uzaktayız. Çok geçmiş olsun!
Sağolun inşallah deprem olan bölgelerde fazla canımız gitmez
Hala oluyor mu
Ufak artçılar devam ediyor du ve durdu biraz da Elazığ da
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?