Deprem oldu hissttiniz mi diye soracağınıza nerede olduğunu yazamaz mısınız?

Herkes deprem oldu diyor nerde oldu biraderlerim? Kars'ta olanı İstanbul nasıl hissetsin misal.

Deprem oldu hissttiniz mi diye soracağınıza nerede olduğunu yazamaz mısınız?
Cevapla