Kağıthane'de 3 şiddetinde deprem! Yerin altından güm diye gelen sesi duyup uyanan var mı?

Kağıthanede 3 şiddetinde deprem! Yerin altından güm diye gelen sesi duyup uyanan var mı?

AFAD: “İstanbul Kağıthane’de saat 03.15’te 3 büyüklüğünde deprem oldu." şeklinde açıklama yaptı. 3 şiddetinde deprem aslında fazla değil ama Kağıthane çok yakın olduğundan herhalde yerin altından güm diye ses geldi.

Kağıthane'de 3 şiddetinde deprem! Yerin altından güm diye gelen sesi duyup uyanan var mı?
Cevapla