Önemli
Önemli değil kim olursa oy atarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Öncelikle 6'lı masanın benim için bir önemi yok 244 sayfalık bildiri yayınladılar Atatürk ismi geçmiyor Türklük ismi geçmiyor HDP'nin istemiş olduğu özelliklik var HDP'li belediyelerinin PKK'ya yardım ve yataklıktan dolayı atanmış olduğu kayyumları kaldırmak var HDP'nin istediği birçok konu bildiri de var aynı zamanda devlete ait olan birçok yeri satmak var kapatmak var durdurmak var Yani bu altılı masada yapıcı ne var ortada Proje yok ortada ne yapılmak isteniyor onu anlatan Herhangi bir durum yok Geleceğe dair herhangi bir tasarı yok tek bir şey var geleceğiz bunu görevden alacağız şunu görevden alacağız buna bunu yapacağız şuna bunu yapacağız Devleti bunlar mı Yönetecek 8 aydır toplanıyorlar saçma sapan bir tane mutabakat metnini zor çıkarabildiler
Cevap
7Cevap
Önemli değil demek futbol takımı tutar gibi taraf tutuyorum demek buda cehaletin nirvana si ve bana göre bu su şekilde özetlenir karşı tarafa koyun deyip kendi agababasini yapmak
Onlara atılan her oy vatana ihanettir. PKK ya destektir. Faşist diye nitelendirdikleri ama popolar yaladiklari ABD ve ve Avrupa devletlerine yalakaliktir. Net konuşuyorum.
Önemli adamlar okadar heyecan yarattı belli iyi bı karışım çıkacak ortaya shjsjsjsj
Sir Kemal kılıçdaroğlu 😅😂
Oy atmayacağım için kim olduğu umrumda değil, bana ne
Fazla açıklanamayan gerek yok herkes neyin ne olduğunu biliyor.
Ne bu okey masasımi 6 masa ne 🤦
Oy verenakilsizdir
Farketmez ne de olsa yüz üstü çakılacaklar.
farketmez
İktidara oy yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?