
Meteorolojiden yeni bir uyarı geldi. İstanbul'da kar yağışı bekleniyor. Yarın İzlanda soğukları geliyor. İstanbul'da göz gözü görmeyecek, her tarafı kar kaplayacak.

Meteorolojiden yeni bir uyarı geldi. İstanbul'da kar yağışı bekleniyor. Yarın İzlanda soğukları geliyor. İstanbul'da göz gözü görmeyecek, her tarafı kar kaplayacak.
Ben bu haber siteleri kadar yalan söyleyen başka bir yer görmedim. 15 gündür son dakika diye haber geçiyorlar. Sırf tıklanma almak adına göz göre göre yalan haber yapıyorlar.
Meteoroloji pek tutturamıyor ama barajların doluluğu ve kuraklığı da düşünecek olursak, umarım bol yağışlı bir kar havası görürüz. Hatta kar geç kaldı bile.
Tek güvendiğim kurum Meteroloji, bir trk o doğruyu söylüyor 😂😂
Yağsın lapa lapa bekliyoruz
Cevap
30Cevap
Ankara da hala kar bekliyorum ama yağacak gibi durmuyor belki de yağabilir
Bugün günlerden 31 Ocak 2023 Salı Burada henüz kar yağmadı İstanbul da şu an durum nedir bilmiyorum Amasya Merkez de Yaşıyorum ben ama yakında yağacak inşallah bugün şu an durum bu ☁️
Sonunda yarabbim boranlar çıksın karlar 2 metre olsun evden dışarı buldozerlerle çıkalım 😌
Çarşamba perşembe cuma akşamları dışarıda planlarım var.
Salı günü aksami evdeyim planım yok kar yağabilir sıkıntı değil. Fakat sonrasında lütfen kar olmasın.
Göz gözü görmüyor pus pus pus pus takiptelerse sus sus sus sus
İstanbul'a yağarsa bulunduğum yere de yağar muhtemelen. Çalıştığımız için tabii ki dışarıda işimiz var salı günü.
Allah bilir ne zaman yağarsa artık.
Her gün kar yağacak diye haber yapmaktanda bıkmıyorlar. 🙄
Herkes evde kalsın bence. Ve mümkünse dışarıdan bir şeyler sipariş etmeyelim. Kaç kurye mecburi çalışıyor, canından oluyor...
kaç gündür İzmir içinde felaket uyarıları yapılıyor herkes ceketle geziyor inanmıyorum bunlara
Çok zor eskidendi o dediğin kar havayı biraz ısıtır çocuklara ğün doğar İnşallah diyelim!!
Gözlükleri çıkarttım zaten, görecek bir şey yok :D
lan keşke annemi dinleseydim gözlüklerimi alsaydım yarın gideceğiz şimdi yaa off.
Sonunda şükür inşallah gelir ya. Susuz kaldık resmen
Keşke nerede gerçi gelsede güzel Minnoş
burnumu üşütmemek için çıkamam heralde 😅
Kar bir yandan gelmesini istemiyorum bir yandan ise de su için yağmasını istiyorum
Max 2 gün yağar, sonra yer yine çamur olur.
Yalan. Hic bir yabqnci kaynakta oyle bir kar beklentisi yok
bir şey olmaz yarın'ı bu günden faekı olcağını sanmıyorum
Hadi inşallah , yağsın artık, kar yağacaksa olan işimide ertelerim ben. Yeterki yağsın
Tipi mi geliyor oleyyy yaşasın Buzul çağına dönsün Dünya 🥰
Gelsin gelsin bırakın kar gelir soguk azalir en azından az olsa kardan adamcagız yapak özledim
Geçen seneki gibi yarım metre yağmaz inşallah. Kısa boylular için hayat çok zor hale geliyor 😄😄
İstanbul'da değilim ama bizim burayada salı günü yağacak diyor. Şimdiden donmaya başladım 🥶
aa kar mı yağacakmış? 🤔 hadi inşaAllah Bursaya merkeze de gelsin 😀
Bende salı gelim diyordum madem göz gözü görmücek gelmiyim sjsjsjsjsjjd
Hiç sanmıyorum öyle birşeyin başımıza geleceğini. Gelirse iyi olur tabi barajlar dolar e yolda kapanırsa işe gitmemiş olurum
Hani nerede arkadaşım havada hiç kar emaresi yok. Haftaya salı mı dicem haftaya da gözükmüyor kar
hastayım ama ben ya iyileştiğimde yağsın biraz dışarı çıkayım dkjd
Ay inşallah çok istiyorum kar yağsın. Evsizler ve sokak hayvanları içinde üzülüyorum gerçi.
Tamda suriyeli kocalıycaktım iyi ki dediler gece çıkmam
yarına bir arkadaşımla randevulaşmıştım iptal edeyim o zaman
İstanbul'da yaşamıyorum
Rusyada zaten her gün kar hergün soğuk.
Rusya'da da değilim.
O zaman antalyadasindir kesin.
Yine tutmadı
Hayırlısı . 👍
Bir kar yağsa da yürüyüş yapabilsek
Sürekli dışarıdayım. Yandım ki ne yandım.
evde kalayım en iyisi
Nigdedeyim Allah yardımcıları olsun
Yağsın yoksa susuzlukla sınanacağız
Kâr çile hiç yağmasın bence
Köyde yaşıyorum kâr yağarsa hayvanlar ot bulamaz aç kalır.
Hava durumu haftaya karlı gösteriyordu bakalım
Kari gibisi yok be
Yagsa dest yagmasa dert agznizi hayra acin
Var naneyi yedim ben
İşe gidiyorum
gelsin bakalım
Harika olur.
Bişey olmaz çıkın dışarı 😀
Umarım yağmazz😏
Evden çıkmam dışarıyı izlerim
Hep aynı terane 😄
boş ver göz görmeyince gönül katlanır
Saat şu anda 02:30 halen kar yok..
Bi yağamadı gitti
Elhamd allahım
Dikkat etmek lazım
Yağsın
5 metre yağsın
Evet var 🥺
Hadi inşallah
Hep aynı hikaye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?