Doha-İstanbul seferini yapan uçakla gelen 3 kişinin valizlerinden çıkmış. Toplamda 54 kilo ve 800.000 TL değerindeymiş.

Para ediyorsa hemen.
Satmam, saçlarım değerli.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Doha-İstanbul seferini yapan uçakla gelen 3 kişinin valizlerinden çıkmış. Toplamda 54 kilo ve 800.000 TL değerindeymiş.

Asla saçlarımı satmam.
Arkadaşımın oğlu bedelli askere gidecek ve saçları çok uzun bakımlı kızlarda öyle güzel sac yok ama mecbur kesilecek ve satmak istersen alayım diye muhabbeti geçti geçenlerde 😅
peruk ve saç ekim firmaları alıyor ama boyasız kaliteli bir saç teli olmalı ve uzun istiyorlar. minimum 50 cm gibi. ben satıp iyi para kazanan görmüştüm.
Cevap
17Cevap
Çok para ediyorsa satarım yenisi çıkıyor zaten
Olsa öyle bir ihtimal olurdu.
Şu saç sorularını biri daha soruyordu kim dibya hatırlamaya çalışıyorum.
Kelim ben saç sormayın.
Geçen biri hangi şampuanı alıyım diye soruyor.
Özellikle mi yapiyorsunuz.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ula bizde berbere saçımızı kessin diye o kadar para veriyoz madem bu kadar para ediyor saçlar berberler de bize para versin 🤣🤣🤣
Herkes de satarım demiş öyle olmuyo
Boyasız doğal saç olması gerek ve kiloyla alıyolar bi tutam değil
Estetik güzellik bakım vs ilgi arttıkça bu vakalarda çoğalır
Hshsh o değilde neden yakalamışlar kaçakçılık şubesi
çok fazla para etmiyor ki uzun bir saçı 500 e anca satarsınız
Benim saçım çok hızlı uzuyor :))
Vermem ama lösemili çocuklara bağışlarım
Satmam ama saça ihtiyaci olan birine ücretsiz bagislarim
Satmam, lösev gibi kurumlar bir ara alıyordu diye hatırlıyorum o şekilde bağışlayabilirim
Neden yakalanmış ki yasak mı acaba satışı ve neden yasak.
Bundan 5 ya da 6 yıl önce kuaförüm beş bin lira teklifte bulundu doğal işlem görmemiş saçtı kriminal yönden çok tehlikeli satmam
saçlar da mı satılıyormuş 😳
Evet onun için uzatıyirum param yok zaten beleşten para
Keşke o kadar saçı yakalamışken hayırlı bir iş yapsalar kanser hastalarina gitse peruk olarak.🥺Saçımı satmam tabi.
Değerini verirlerse satarım yine uzar
Saçımı satarım ne var bunda suçmuş gibi.
Saçı napıcaklar süpürgemi yapıcaklar
saçlarım paha biçilemez
Nerede satabilirim izin saçlarım
Ee ne olmuş yani saç varsa valizler de
Saçlarım uzun ve gur. Para eder 🤪
İyide bu bir suç mu neden el koymuşlar ki?
Çöpe gidecegine ekonomine katarım sermaye
Ben satmazdım saçımı
Satardım. Kökü bende. Tekrar uzar xD
Satarım. kökü bende
satmam
Sattım gitti
Hayır satmam
e yasak mı
800k TL ise neden olmasın
Aman ne satıcam
Satmam.
Çok saçma sorular soruyorsunuz ya
Kel kalırdım
Satmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?