Günaydın dostlar. Vallahi bende artık dedim olmuyor madem olmayacaksa da Erdoğanla olmasın be madem
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Recep Tayyip Erdoğan, ilk kez oyumu kendisine vereceğim
Önceden kimdi ki
Butun partilere basarak Geçersiz oy veriyordum ya da gitmiyordum
Beter olun
John Bolton, Michael Rubin, Biden ve the economist Times'ın istemediği Recep Tayyip Erdoğan'a oyum. onların kuklalarina asla değil
8 yaşından 28 yaşına kadar ömrümü yedi Ak Parti. İnadına bu sefer ben atıcam Rte'ye oyumu.
Benim kafa !
@Dopaminx Valla biz adam gibi yaşayamadık gençliğimizi, x kuşağı da yaşayamasın kafasındayım.
Sen adamsın
Ay x demişim z kuşağı
Heh işte bende öyle yapıcam
Adamsınız lan siz
Beter olun
Yeniden refah partisi. Bana tek makam mevki çıkarı için değilde harbi çalışan ve dürüst yaptığıyla dediği uyuşan sürekli lafını değiştirmeyen bu geliyor
Hadi bakalım o zaman
Umurumda değil gelen her zaman gideni aratır tek isteğim koalisyon olmasın
Hmm farklı bir bakış açısı
Tek adam sisteminin ülkeyi getirdiği noktayı görüyoruz, senin koalisyon dediğin şey arabadaki fren ve debriyaj gibidir aracın kontrolünü sağlıyor
Yav hehe
Beter olun
Fren, debriyaj ve gaz pedalına aynı anda basicaklar ve araba stop edicek bunu biliyorsun dimi koordineli olarak hareket etmiycekler bunun da farkındasın
İşte sizin kavrayamadığonız nokta da bu o şekilde ölümden kurtulursun. Ülke Afganistan olunca iş işten geçecek o zaman da son pişmanlık fayda etmez. 20 yıldır ülkeyi tek parti yönetiyor ekmek 7 tl , artık uyanın
tamam bende onu diyorum tek biri olsun bu devam etsin demiyorum ki daha adayları belli değil her kafadan bir ses çıkıyor
Sen mevzuyu anlamamışsın hâlâ muhalefet bu rejimi yıkmak istiyor, parlamenter sistemi geri getirecekler, eskisi gibi başbakan olacak, tek bir kişinin elinde olmayacak.
Sen anlamamissin onlar gelirse 6 ay sonra yine seçim yine birsuru belirsizlik kaos ortamı şimdikinden iyi olacağını garanti edebilir misin bir kere bakanlıkta anlasamiycaklar ayrıca PKK uzantısı bir partinin olduğu koalisyona oy veren haindir benim için
A haber izlemeye devam edin
@kralkobrax21 Abicim inan bana kimse mutlu değil ama şu şartlarda erdoğan cidden en iyi seçenek
Haber izlemiyorum inan ki sadece DMAX ve TLC izliyorum
Türkiye diye bir ülke kalmaz siz hâlâ anlamadınız,
Türkiye 100 yıldır burada yıkılmadı herşeyi gördü şimdi yıkılırsa senin gibi at gözlüğü takanlar yikicak
@kralkobrax21 E kalmadı zaten daha ne olsun. Ben eskiden daha ne olabilir veya daha ne kadar kötüsü olur derdim ve hep daha da kötüsü oldu ki artık her şeye inanırım yani ki olur da ama ki şunu diyeyim ben şahsen saldım cidden madem öyle insanlar ve ülkenin partilerinde hayır yok e bir kez de biz Erdoğana verelim
O zaman gerçekleri dile getirenleri dinleyin biraz, yaşanacak bir Türkiye istiyorsanız bu adamın gitmesi lazım, o ve sülalesi saltanat içinde yaşıyor halk ise daha ucuz ekmek için saatlerce kuyrukta bekliyor.
Adamın tek derdi saltanatı geri getirmek, kendisinden sonra kızını başa geçirmek siz hala bunu göremiyorsunuz. Yaşın kaç senin
Dinlemiyorum çünkü hiçbir vaadleri yok tek vaadleri baştaki gitsin tamam gitsin de senin vaadin ne fiyatlar dusucek mi eğitim öğretim ne olucak emekli ve asgari ücret articak mi yabancılar gidicek mi v. b bir planları yok sadece baştaki gitsin ben oturayım birazda ben yiyeyim kafasında hepsi o yüzden niye onlara oy vereyim beni ikna edemiyorlar ki
Dinlmediğin için ne vaadleri olduğunu bilmiyorsun. Dinle öğren.
Hangisini 6 başlı yılan gibiler
Sen özet geç madem avukatsin ya
Öncelikle adalet sağlanacak diyorlar, çocuklar yatağa aç girmeyecek, çalışanlara hak ettikleri ücretler ödenecek, memur atamalarında torpil değil liyakat olacak, emeklilere ay sonunu nasıl gertireceğim diye düşünmemesi için gerekli aylıklar verilecek, gerisini de bir zahmet kendin araştır ama gerçekleri dile getiren haber kanallarını izleyerek. Daha yaşanır bir ülkede yaşamak mı yoksa saltanatını sürdürmek için halkı açlığa mahkum edeni mi seçeceksin ona göre karar ver çünkü bu şekilde kendi geleceğini seçeceksin.
tamam da bu dediklerini nasıl yapicaklar program ne bende onların verdiği vaadleri veririm öyle başlık olarak mesela derim bize oy verene 3 anahtar garanti ediyorum
1. Ev
2. araba
3. isyeri
Nasıl biliyorsan öyle yap ama şunu da unutma bu zihniyet iktidarda kalırsa sokaklarda rahat dolaşamayacaksınız çünkü burası Afganistan olacak.
Dedim ya umurumda değil PKK sempatizanı bir partinin olduğu oluşum benden oy alamaz
İstanbul seçimlerini unutma, imralıdan mektup okuttular, imralıdakinin kardeşini trtye çıkardılar, çözüm sürecini unutma, bak seçimlerden önce yine imralıdakini devreye sokacaklar. pkk sempatizanı dediğin parti chp ise asıl akepe pkknin yapmak istediği şeyi yapıyor ülkeyi bölüyor.
Şunu unutma bu meclise PKK yi sokan ilk parti SHP dir onlar sonra isim değiştirip CHP oldu açtırma agzimi
Hdp ile pkk aynı değiller bunu anlayın artık, sence Selehattin Demirtaş neden içerde çünkü imralıdaki onu istiyor
Aynı değil mi sen hangi ülkede yaşıyorsun
Biraz olayları analiz etmeyi öğrenin, tipik aşırı milliyetçi siyasi görüş ağzıyla konuşuyorsun.
Hdp iç işleri bakanlığı ve danıştay tarafından sürekli denetleniyor yani yasal bir parti.
Sende PKK ağzı ile konuşuyorsun
Pkk ile bağlantıları olan milletvekilleri var evet ama akepe ve mehepedeki milletvekillerinin bazılarının daha büyük suçları var, Sinan Ateşi öldürenler mehepedeki çıkar yanlıları bunu da öğren
Pkk li değilim çünkü pkk en çok kürtlere zarar verdi.
Bilmiyorum mu sanıyorsun sence daha neleri var senin anlamadigin ben o parti bu parti savunmuyorum herkes iyi demiyorum sadece bu ülke koalisyondan çok çekti bütün partiler aday çıkarsın yarissinlar niye kendilerini bu kadar güçsüz görüyorlar zihinsel olarak bitmisler
Kim gelirse gelsin isterse HDP adayı gelsin çare tek adam
Amerikan uşağı partiler yüzünden
Tek adam ülkeleri felakete sürükler, örnek Irak, Mısır, Libya, Tunus,
Vatanımız için hangisi hayırlıysa
En güçlü muhalefet adayı kimse ona vereceğim.
Barış Atalay on numara adam
Adam ceddimize küfretti yetmedi gelsin birde anamızı mi şey yapsın ne olunca bunun gibi canım vatan haini ajan olduğunu anlayacaksınız
O kadar takip ederim kufrunu görmedim
Ajandan bahsedeceksek şu an hükümetin başında olan dahil kim ajan değil kim hain değil kim bu ülkeyi satmadı
Ceddimize küfür etti anamiza da mi diyorsun ya
Zamanda şimdiki lider etmedi mi seni asgari ücrete mahkum birakio herkesten özür dileyerek köpekten beter etmedi mi
Bana şu Parti'nin lideri on numara eksiksiz kusursuz vatanına gözü kapalı canını verir diyen birini göstersene
İktidardan banane iktidar kötü diye gidip başka kötüye haine oy verecek değilim pkk ile iş tutuyorlar pkk nın ipi amerika elinde. Sorsan komünistler emperyalizme abd ye karşılar. Bu tarz ideolojilerinin hepsinin kaynağının yahudiler olduğu ortaya çıkıyor iste. Adamlar kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyor bizle
Pek görüşüme yakın tek parti oda anamuhalefet
E iyiymiş
İyi parti
Yani Meral Akşener
Aynen öyle millet ittifaki
İktidara oy yok
Tercih sizin
İşine gelmedi galiba
Yooo Akpli değilim ki
O zaman neden tercih sizin dedin, elbette ki tercih benim olacak bu ülkenin yok olmaması için kime oy vereceğimi iyi biliyorum
Tamam abi sakin ne kızıyorsun hemen sanki kötü anlamda demişim gibi tercih sizin diye. Ben artık dedim bu insanlar akıllanmıyor madem biraz daha sürünelim diye vermek istiyorum işte malum kişiye
Sanki sen sürünmeyeceksin,
Sürünecem de ben gitmeyi düşünüyorum ülkeden. Ayrıca onu da geçtim muhalefetten de bir cacık olmaz kimse kusura bakmasın da
İşte senin gibiler yüzünden bu haldeyiz
Abi bak hiç kusura bakma da ben bu dayılar yüzünden gençliğim hatta çocukluğum gitti madem öyle kalsın bu adam biraz daha ki onu da geçtim ben muhalefetten daha mantıklı görüyorum şu halde onu. Daha bir tane aday yok ortada ohoo
Muhalefett
Hmmm pekiii
Belli değil
Kimler arasından