Birisi Türkiye’nin Stockholm Büyükelçiliği önünde Kur'an-ı Kerim yakmış. Böyle bir hareket acizlik değil mi?

Adamın adı Rasmus Paludan.. Olay İsveç'te oluyor. Türkiye’nin Stockholm Büyükelçiliği önünde yakılmış. Şöyle bir eylemin ne amacı olabilir ya? Acizlikten başka bir şey değil. Umarım gereken yapılır.

Birisi Türkiye’nin Stockholm Büyükelçiliği önünde Kuran-ı Kerim yakmış. Böyle bir hareket acizlik değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sıkı Yön Partisi (Stram Kurs) lideriymiş bu arada.
Birisi Türkiye’nin Stockholm Büyükelçiliği önünde Kur'an-ı Kerim yakmış. Böyle bir hareket acizlik değil mi?
Cevapla