Ölmekten ve öldürmekten korkmayan bu insanların kafa yapısının kaynağı nedir?

Yani, bu insanlar nasıl bir çevreye maruz kalıyorlar, ne yedirip içiriyorlar, bunlara ne enjekte ediyorlar da ufacık bir anlaşmazlıkta bile düşünmeden bıçak çıkarıp saldırıyorlar? Hapse veya mezara girmekten hiç mi korkmaz bu insanlar? Annesi babası yok mu bunların? Hiç mi seveni yok bunların? İnsan öldürmek, cana kast etmek bu kadar mı basit? Bunları bu hale ne getiriyor lan?

Her gün bir yerlerde 10-20 kişi toplanıp birini dövüp bıçaklayan, sopalayan, pompalılarla sıkan (sadece 1 kişi için), toplu taşıma sürücülerinin ve tırcıların en ufak yol anlaşmazlığında birbirine sıkması, bıçaklaması. Bir insan hiç mi "Ben ne yapıyorum?" demez? 15 yaşındaki çocuklar çete olmuş, ellerinde ne ararsan var. Yarınlar yokmuşçasına hareket ediyorlar.

İleri yaştaki insanlara soruyorum; eskiden de bu kadar çok muydu? Nasıl çözülecek bu? Yoksa Türkiye'nin özü bu mu?

Türkiye'de son 20 yılda bütün bu değişiklikler bir istisna ise, kötü.

Tekerrür ise, bin kat daha kötü.

Ölmekten ve öldürmekten korkmayan bu insanların kafa yapısının kaynağı nedir?
Cevapla