Onlarla da alakalı değil. İlk file çoklu partiler zamanında başlıyor. Türkiye savaştan galip geliyor ama içeri de bir ateşkes var. Birbirini parçalamaya hazır onca grup. Bu konu çok uzun bir konu. Türk milleti çağdaş, laik olmaktan korktuğu için içeride karanlık taşıyanları atamadı. Biraz da merhametli tarafı neyse.
Mülteci, adalet, eğitim gibi krizler onlar yüzünden çözülemiyor Türkiye'de bu sorunlar harici sorun kalmadı bunları çözdüğün an kira ve ev fiyatları ucuzlar ülkede işsiz kalmaz alım gücü artar gibi gibi
Türkiye’de serbest piyasa kaldırılmalı. Özeleştirme durdurulmalı. Türkiye’yi düzeltecek bir birlik yok. Şu masadakiler bile onların ekmeğine yağ sürecek cinsten oluşum.
Bu bahsettiğimiz şeylerin sorumlusu iktidar sen mültecilere ve diyanete verilen parayı üreticiye ver denetle onu bak bakalım Türkiye nasıl kendi kendine yeten ülke oluyor bu sayede ihracatımız bile fazlasıyla artar fakat bunlar nedense birilerinin işine gelmiyor
Biz üreticiydik. Kota geldi. Bir daha üretmedik. Bizim topraklar bereketlidir. Sen konuyu değiştin güzel dost. Ülkenin potansiyeli var. Buna benim itirazım yok. Siyasilerin çoğu iki yüzlü. Chp bugün mültecilerden senin benim kadar nefret etmiyor. Çünkü onlara prim verenler susun diyorlar. Benim gibi garantici adım atan adamlara çıkıp neler yapıp, yapmayacağını tvde ya da sosyal medya açıklayıp şeref sözüdür derse parti ve kuruluşlar. Onları desteklerim. Türkiye bir ekmek herkes parça parça koparma derdinde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Atatürkün değerini yabancılar bile biliyor ama bizim insanımız göremiyor hala yazık
Aynen o kadar iyi bir dost bir ülke ki bu İsrail mavi Marmara saldırıp Türk vatandaşlarını katledecek kadar iyi bir dost ülke bu İsrail.
Bir grup terör destekçisi Pkk'ya yardım etse ne yaparsın muhtemelen hapse atarsın İsrail ise direkt sıkmayı tercih etti aynı mantık
Almanya abd abd yardım ediyor pkkye Türkiye savaş açtı mı onlara karşı
Konumuz siviller konuya göre benzetme yaptım
Siz halen orada mısınız? Millet uzay keşfinde siz cenaze töreninden çıkmadınız bir türlü.
Bu sitede gördüğüm en s@lak insan olabilirsin telefonu çıkar diyen dayı bile senden akıllıdır
Atatürk düşmanlarını keşke Afganistan'a gönderebilsek
Türkiye sonuç olarak düzgün bir ülke değil.
İktidar sağolsun
Onlarla da alakalı değil. İlk file çoklu partiler zamanında başlıyor. Türkiye savaştan galip geliyor ama içeri de bir ateşkes var. Birbirini parçalamaya hazır onca grup. Bu konu çok uzun bir konu. Türk milleti çağdaş, laik olmaktan korktuğu için içeride karanlık taşıyanları atamadı. Biraz da merhametli tarafı neyse.
Mülteci, adalet, eğitim gibi krizler onlar yüzünden çözülemiyor Türkiye'de bu sorunlar harici sorun kalmadı bunları çözdüğün an kira ve ev fiyatları ucuzlar ülkede işsiz kalmaz alım gücü artar gibi gibi
Türkiye’de serbest piyasa kaldırılmalı. Özeleştirme durdurulmalı. Türkiye’yi düzeltecek bir birlik yok. Şu masadakiler bile onların ekmeğine yağ sürecek cinsten oluşum.
Bu bahsettiğimiz şeylerin sorumlusu iktidar sen mültecilere ve diyanete verilen parayı üreticiye ver denetle onu bak bakalım Türkiye nasıl kendi kendine yeten ülke oluyor bu sayede ihracatımız bile fazlasıyla artar fakat bunlar
nedense birilerinin işine gelmiyor
Biz üreticiydik. Kota geldi. Bir daha üretmedik. Bizim topraklar bereketlidir. Sen konuyu değiştin güzel dost. Ülkenin potansiyeli var. Buna benim itirazım yok. Siyasilerin çoğu iki yüzlü. Chp bugün mültecilerden senin benim kadar nefret etmiyor. Çünkü onlara prim verenler susun diyorlar. Benim gibi garantici adım atan adamlara çıkıp neler yapıp, yapmayacağını tvde ya da sosyal medya açıklayıp şeref sözüdür derse parti ve kuruluşlar. Onları desteklerim. Türkiye bir ekmek herkes parça parça koparma derdinde
İsrail dost ülke mi?
Evet dost bize milyar dolarlar kazandırıyorlar buna ek olarak ortak projelerimiz var "ticaret kısmı bu sadece"