Sağlık çalışanları zamma tepki için iş bırakma eylemi hazırlığında. Sizce sağlık çalışanlarına ne kadar zam verilmeliydi?

Sağlık çalışanlarına yapılan yüzde 30'luk maaş zammına tepki olarak çalışanların bir günlük iş bırakma eylemi yapacağı Genel Sağlık İş Sendikası Genel Başkanı Dr. Derya Uğur tarafından açıklandı.

Habere göre Sağlık çalışanları 12 Ocak günü iş bırakma eylemi yapacak. Acil hastalar, kanser hataları, diyaliz hastaları ve yoğun bakım hastalarının bakımı aksamadan iş bırakma eylemi yapılacak. Ayrıca diğer hastalara da nöbet düzeninde bir sağlık hizmeti verilecek.

Sağlık çalışanları zamma tepki için iş bırakma eylemi hazırlığında. Sizce sağlık çalışanlarına ne kadar zam verilmeliydi?
Sağlık çalışanları zamma tepki için iş bırakma eylemi hazırlığında. Sizce sağlık çalışanlarına ne kadar zam verilmeliydi?
Cevapla