UNİAK FEST programında gençlerle bir araya gelmiş. "Birileri kuşakları harflerle etiketleyerek bizimle arasını açmaya çalışıyor, sokak röportajları da üzerinden de operasyon çekiyorlar" demiş.
Arkasından da gençlikle gurur duyuyoruz demiş.

UNİAK FEST programında gençlerle bir araya gelmiş. "Birileri kuşakları harflerle etiketleyerek bizimle arasını açmaya çalışıyor, sokak röportajları da üzerinden de operasyon çekiyorlar" demiş.
Arkasından da gençlikle gurur duyuyoruz demiş.

Gençliğin büyük bir çoğunluğu vasıfsız insan. Doğru düzgün konuşmasını bilmeyen, giyinmesini bilmeyen, eğlenmesini bilmeyen bir gençlik.
Bu gençlik ile gurur duyulacak sadece bir önemli şey var, o da aşırı derecede din karşıtı olmaları. Belki bu nesil bu ülkeye bir şey katmayacak ama onların yetiştirecekleri nesil dini kaygıları olmayan, bâtıla inanmayan, bilimden yana olan bir nesil olacak.
Bu ülkenin başına ne geldiyse din yüzünden geldiğini düşünürsek, bu nesil karakter olarak yetersiz olsa da gelecek için umut vaat eden bir nesil.
Türkiye'de
Eğlenecek, gelecek diye bir şey kalmadı
Türkiye'de stres var, asabilik var, her şeyden her şey var. Önemli olan din seviyor sevmiyor bilmem ne değil insan olabilmek önemli sen dinsiz olursun ama ülkeye o kadar çok faydalı şeyler yaparsın ki kendisi Müslümanım diyen kesimlerden daha çok faydan olur
Müslümanım diyen çoğu kesimde laf var ama icraat yok
Yani önemli olan tek şey benim için insan olabilmek, insanlık
Bir yaratıcı olduğuna Yani inanır inanmazsın
Sana kalmış hesabını insanlar sormayacak Allah soracak
Ama sen dine inanmıyorsan da hiçbir dine saygısızlık yapamazsın sevmemek ayrı saygısızlık ayrı bir şeydir
Sevmiyorsan ilgi alanında değil ilgin yok vb..
Saygısızlık bir şeye kişiye vb küfür edebileceğin ve o kişiye karalayabileceğin anlamına gelir
O yüzden en önemli şey benim için insanlık
Müslümanım diye çoğu kesim lafta ama icraatta 0
Çoğu kesim Müslümanlığı yanlış biliyor
Sen sadece Allah Allah diyerek müslüman olamazsın
Müslümanlık Allah'ın yolundan gitmek, Allah'ın ibadetlerini yerine yerine getirmek vb..
Her daim Allah'ın dediklerini yerine getirmek
Yani ben Müslümanım diyerek kimse müslüman olmuyor bana göre
Gurur duyabilir pek tabi. Yıllardır o gençlerin ailelerinden oy aldı. Anlaması pek güç olmayan siyasal bir hamle bu yaptığı. Bende dükkanda malımı satarken en iyisi benimki diyorum. Asıl onlar seninle gurur duyuyor mu? Yapılan manipülasyonun ve olayın farkındalığını kavrayamayan birçoğu da kendince bir tür egosal tatmin yaşayacak. Haberi yok ki kurdun kuzuyu yiyeceği için gülümsediğinden.
Hiç gurur duyulasi gençlik değil şu an maalesef o gurur duyulasu gençlik eskide geçmişte kaldı he şimdilerden düzgün gurur duyulasi gençlik hiç mi yok var elbette ki ama bozuk sayısı daha çok var ne yazık ki
Ak gençlikle gurur duyabilir tabi ama ailesine destek olmak için okulunu bırakmak zorunda kalan gençle, ekonomik sıkıntılar içinde bırak evi arabayı evleneneyen gençle, ek iş yapmaktan sosyal yaşantısı sıfıra inmiş gençle, mezun olduğu bölüm dışında işte çalışmak zorunda kalan gençle, atanamadığı için iş bulamayan gençle kim gurur duyacak
Cevap
62Cevap
Hiç gurur duyulasi gençlik değil şu an maalesef
Gençlik asla gurur duymuyor icraatı belediye gibi yol yapmaktan başka bir şey yapamayan ve bunu mazeret gibi anlatan bir kişi benim ülkemi yonetmesin bu sadece Erdoğan nezlinde değil gelecek olanlara da söylüyorum yaptiklarinizla ovunmeyin zaten halk görür sen olan şeyleri geliştir ülkenin kalkindigini görsün bunu göster 15 sene önce ben bunu yaptım diye yaptığın şeyin ekmeğini hala yiyecegini sananlar varsa avuclarini yalar.
Bakın her kuşakta gerçekten kaliteli insanlar ve beş para etmez insanlar var. Yeni nesil için de geçerli bu açıkçası gençlik içinde taktir edilecek çok insan var ama o insanları biz medyadan tanımıyoruz genelde onların haberi değil icraatları olur. Sözüm ona akıllara gelebilecek biri var onun gibi iç çamaşırı ile poz vermez mesela kaliteli insanlar işleriyle gündeme gelir.
Eig seçilmeli, buram buram kalite kokuyor görüşün
Anladi genclerden oy alamayacagini yaptiklari yetmedi universitelileri hapse atti.13 14 yaşındaki cocuklar hakaretten evlerinden aldirildi. Bu nesilden oy cikmayacak bence ona.
Öğrenci değilim öğrencilere yapılan Zor şartlar hiç kimseye yapılmadı en çok öğrenciler ezildi ülkeyi geliştirecek kişileri geleceğin umudu dediği kişileri parasız pahalılık ile bırakıp gurur duymak ile olmaz cumhurbaşkanımız olmaz
Z kuşağı Recep Tayyip Erdoğan'a oy verecek gibi durmuyor sizi bilmiyorum ama ben öyle düşünüyorum Recep Tayyip Erdoğan'ı sevmiyor z kuşağı
Secim yaklasiyor ya herkesle gurur duyar cok degil uc ay once yurddisina cikiyor diye genclare demedigini birakmamisti saatte 200 km ile giderken u donusu yapabilen gordugum tek kisi
Gençlik mi bıraktılarda gurur duyması kaldı, 8 9 yasındaki çocuklar siyaset konuşur olmuş, gençlere oy gözüyle bakanlar için normal gurur duyması, seçimden sonra terörist, fetöcü, hain oluruz yine
Gençliğin gurur duyulacak neyi var lan? Tiktok'ta gôt sallamayı maharet gören gerîzekalı bir nesil, Tayyip gibi adamın bu nesille gurur duyması ilginç vaka
Yalakalık işte
Seçimde ak partiyi gönderdikten sonra ben de gurur duyucam gençkikle
Onlar sadece, kandırıp, ikna edebildikleri gençlerle gurur duyar. Gerisinden değil gurur duymak, umursamazlar bile.
Z diye kodladiklari jenerasyon bence biraz tembel.
Çalışmak istemiyorlar. Çalışanda zorluğa gelemiyor. Kolay iş olsun oturduğum yerden para gelsin gibi takılıyorlar.
Bende bir şeyler yazacaktım baktım ocak ayındayız dedim " şimdi Silivri fena soğuktur " ve sustum 😀😀😀
Dediği şu cümle doğru" kuşakları harflerle etiketleyerek bizimle arasını açmaya çalışıyor". Buna bende katılıyorum. Bu iyi bir şey değil
Kastetdiği durur duyduğu nesil Bu gün savunma sanayisinde göğüs kabartan ülkeye katkıda bulunanlar adına söylemiştir. Algı operasyonu çekenler bilmem ne kuşağı diye genç zihinleri zehirliyor. Kafalar bi milyon
Sen bu gençlerin her şeyleri çaldın suyun kaynadı artık defolma vaktin geldi
Mecbur duyacaksın reis, bu harfsiz kuşak seni pek sevmiyor. Aranı iyi tut ki oylar gelsin, yoksa işiniz zor...
Ne güzel
Gurur duymak kadar güzel bir şey yok
Gurur duyulan gençlik umarım faydalı şeyler yapıyordur, yapar.
Önemli olan gençliğin sizinle gurur duyup duymaması.
AKP gençlik kollarına söylenmiş bir şey.
Seçime doğru bi gençleri sevme güncellemesi geliyor
Gecmis açıklamalarına bakilsa o zaman da yerden yere vuruyordur gençliği 🤣🤣
Gençlerin "sürpriz düşüncesi" seçim günü, sandıkta gizli🙂
Gerçekten gençlerin onu destekleyeceğine inancı var mı acaba? 🙄
Peki gençliğin bundan haberi var mı sdfşksdlf
Ağzı iyi laf yapıyor bu adamın, bunu duyan gençler eridi bitti şu an :D
Erimek ne kelime ıslandım hashadsfh
hsjs söylediklerine dikkat etmeli :D
Silivri soğuk :/
Erdoğanın söylediklerini tekrar tekrar okusunlar, dinlesinler herkes alev alır hsjd
Problem şu ki, biz kendisiyle gurur duyacağımız bir şeyle henüz karşılaşmadık.
Gençlik bunları yer mi? 80 yaşında amca yerde o zamanlar geçti ya 🤣🤣
Gençler yıkık, yaşlı, kaygılı, stresli, rahatsız artık.
Oy toplama çalışması bu nerde gurur duyulacak gençlik acaba
Klavyenin bütün tuşlarına basar artık. Seçimler geliyor.
Erdoğan vatan hainliği suçundan İstiklal mahkemesinde yargılanmalı bence
Duymalı da imkansız yetişenler süper yetişiyor servet harcananlar çakal oluyor
Gençler de Erdoğan'ı alt edek diye can atıyo ahahhahahaj işte buuu
Ah ah, o gurur duyduğu gençlik değerini bilmiyor. Üzücü...
Tabii ki de kurur duyacak bir çok genç yurtdışına gidip kendisine dolar Euro getirecek kim gurur duymaz ki
İnanlara sözüm yok, ben zerre inanmadım. Gençliğe saygı duysalar giderler teknoloji ürünlerde vergi almazlar.
Gençlik kahve, hamburger, pc gibi şeylere ulaşmayı hayal görüyo artık kimmiş bu gençlik valla merak ettim
Yalakalık dönemi başladı tabi oy lazım tuzağa düşmeyin.
Bizde seninle gurur duyuyoruz rei hep yanindayiz 👏👏
Unuttuğu bir şey var gençlik acaba onunla gurur duyuyor mu 😂
Ağam yine bizimle eğleniyor 😏
Ceza dosyalarını iptal etsin o zaman!!
Hangi gençlikle?
Sizi kastettiğini sanmıyorum.
Bizden ondan utanıyoruz felan işte
Gençler farklı düşünüyor
Bu genclikte gurur duyabilse keşke
Diyecek bir şey kalmadı.
gurur duymak guzeldir
Gençliğimi çaldınız be yaş oldu 32 siz geldiğinizde 12 yaşındaydım yazık ettiniz millete
İşte bunlar hep oy çabası.
Bizde onunla djsjdjdjd
Açıkçası ben gurur duymuyorum
Ben duymuyorum açıkçası
Değişik düşünceler içerisindeler
Seçim yaklaşınca gurur duyulur tabi.
tanımadığı gençliğe konuşmuş şizofren olmuş
Bahsettiği gençlik, AKP gençlik kolları.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?