Güncellemeler
+1 yıl
Şu an hdp önde. Ben AKP daha çok çıkar diye düşünüyordum ama bekleyelim bakalım
Bakın elbette başka partiler ve başka seçenekler de var ama ben insanların sadece bu iki parti kalsa hangisine oy verirler onu anlamak istedim açıkçası.
Aynı zaten ne farkları var ki?


Cevap
5Cevap
Hdp nin karşısında kim varsa ona oy veririm
Bende öyle düşünüyorum
oy kullanacak elimi yakarım
Hmm illa birini seçmeniz gerekse?
İkisine de vermem boş atarım
İlla birini seçmeniz gerekse?
Bu da soru mu Akp tabiki de
ikisine de vermem vermek zorunda kalsam da vermem
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?