
Mersin'de kendisini 'diş hekimi' olarak tanıtıp 20 yıldır diş tedavisi yaptığı belirlenen kişi,, polisten kaçıp saklandığı yerde yakalanarak tutuklandı.

Mersin'de kendisini 'diş hekimi' olarak tanıtıp 20 yıldır diş tedavisi yaptığı belirlenen kişi,, polisten kaçıp saklandığı yerde yakalanarak tutuklandı.
Sahte diş hekimi diyorsunuz dünya sahte olmuş ipana colgeyt Signal gibi diş macunları bı diş doktoru tarafindan reklamı yapılır sağlıklı güçlü dişler den bahsedilirdi maalesef ülkemizde çoğu vatandaşın dışı yok. Bence diplomosu yokdur ya da yeni yasalarda lise muzunu olmazsan diş hekimi olamıyorsun örnek ama kişinin 20 sene öncesine kadar diplomosu vardı suanki yasayabgorede akamiyorsanadmain mesleği buysa bu ülkeyi yönetenler de sorun var adamda değil
ne önemi varkı bizim millet. çakma doktorı sever. çıkrıkçı nineleri, mahallelerde elektrik dıreklerine yapıştırılmış fıtığın kesin tedavisinı bulan amcaları, psikolojik bozukluğu olupta doktora gitmeyipte cinci hocalardan şifa arayan insanlar, falcılar daha niceleri
Çok korkarım. Kasmaktan çenem ağrır 😬 üç yıl tel kullandım çıktıktan sonra da bi ton çatlama ufalanma yaşadım anam ağladı. Bir de onlarla uğraştım ☹️ Artık saldım gitmiyom
Şimdi de sahte doktor modası... su medyanın da haber modası var bence.
Cevap
31Cevap
Maalesef ülkemizde son zamanlar da bu tarz sahte doktorculuk çok arttı. en son bir kadın sahte doktor olmaktan ceza almıştı bir kaç yıl. ben hiç şüphelenmedim çünkü gittiğim doktorlar genelde işinde uzmanlardı. ve dişçiden korkmuyorum çünkü bir sorun varsa mutlaka tedavi edilmelidir. tabi ki kötü olanlar doktorlarda vardı ama zaten bu olaylar çok az denk geliyor. yine de güven olmuyor tabi ki doktorlara. Benim saçma bulduğum yani bu kadar süre nasıl sahte hekimlik yapabilmiş yani bunları denetleyen hiç mi kimse yok?
Dişçiden korkmuyorum, ilk defa gecen hafta dişçi koltuğuna oturdum. Ve Dr dişlerime çok iyi baktığımı çürük ve taş olmadığını söyledi. Tek sıkıntım dişlerimi sıkıyorum ve haliyle kırmaya aşındırmaya başladım.
Sahte Dr furyası bayağı bir arttı iyi araştırmak gerekiyor
Stresten oluyor genelde. Uykudayken sıkarsanız çeneniz bir süre sonra kilitlenebilir dikkât edin. Ben yaşadım, çok zordu.
Geceleri ağız içine takılacak bir şey veriyorlardı adını unuttum, verdi mi doktorunuz size de ya da önerdi mi?
@Alacabulaca evet, stresten oluuor. Çene cerrahisinde randevu aldım.
Gece plağı deniyor ben yeni ölçü verdim ona kaplama olmasına rağmen tamamı gerekiyor bana mesela sadece alt çene için oluyor gece yatarken takılıyor işte
@King_Baudoin bilgim var. Teşekkürler
Rica ederim
20 yıldan beri bu işi sahte bir şekilde yapılıyorsa bence denetleyiciler tutuklanmalı, adama da diplomayla onur belgesi verilmeli!
Muhtemelen 20 yıldır gencinden yaşlısına birsürü insanda travma oluşturmuştur o adam. Bende korkarım çünkü küçükken deli bir diş doktoruna götürülmüştüm, adamın kafa kırıktı. O da bende travma yarattı, atlatamıyorum 😅
ordinaryus profesör abuzer kömürcü
Dişçiden korkmıyorum, sadece dişçinin dişlerime bakmasından korkuyorum; çünkü dişlerime metal değmesinden nefret ediyorum, ayrıca diş etlerimi iğne yapılmasından korkuyorum.
Sahte şeyhlerin, imamların ve siyasetçinin olduğu yerde çok doğal şaşırmadım.. Lise mezunu olmadığı halde sirf tarikat köpeği olduğu ivin şeker fabrikalari genel müdürü olan bile gördük.. Askerliğin a sini görmeden general rütbesi vetilenler bile oldu
Benim anlamadığım düşük mevkilerde sahte diploma suçsa büyük mevkilerde niye suç değil? Gerçekten garip ülkedeyiz.
İnşallah benim diş doktoru sahte değildir peşin para ödedim okadar inşallah iyi diş yapar. Fakat bende bu şans varken 😂
Sahte diş hekimi ise nasıl tedavi edebiliyor insanlar. Bence adama gerçekten diploma falan verilmeli.
20 yıldır kimseyi oldurmediyse belli ki işinin ehliymis, anliyormus 🤣ama tabii ki bu onun sahte dişçi olmadığı anlamına gelmez
20 yıl mesleği idame ettirecek nasıl bir gerçekliği varmış öyle ))
Hiç korkmam. Ama böylesinden korkarım. Sağlık bakanlığı onaylı olması gerek.
Dişçiden korkmuyorum da, artık gideceğim doktor sahte mi diye düşünüp bundan korkucam yakında
Diplomasını sorgulamamışlardır. İşinide düzgün yaparsa normal.
Dişçiden korkmam. Aksine dişçiye gitmeyi severim 🤣
Niye tutuklandi zaten 20 yilda her şeyi öğrenmiştir 😅
Sjsjjsjs şu sıralar sürekli dişçiye gidiyorum denk gelmiş olmuyim
Of zaten disciden korkuodum smdi bn nasl dicsiye gtcm yaaah 🤦🏻♀️
Korkmuyorum. Sadece kullanılan aletlerden çıkan sesten huylanıyorum .
20 yıldır yapıyorsa işinin uzmanı olmuştur, bırakın devam etsin. ))
Adam bu işi gerçekten severek ve doğru bir şekilde yapmışsa ceza almaması lazım
Hayır, korkmuyorum. 😁
Aksine benim gibi kanal tedavisini seven kaç kişi vardır
Psikopat mısın sen bana ay sonunda 3 kanal tedavisi yapılacak korkudan az kaldı ölecem
20 yıldır bu işi yapıyorsa pek de sahte değilmiş demekki djsjdj
Yooo nie korkim alt tarafı dişim ağrıdan öldürürken dişciye gitmek yerine kafamı duvara sürtuyom
20 yıllık sahte dişçiden korkmam. 20 yılda tecrube kazanmıştır :d
Yakında bakırköy de beyin ve sinir cerrahisi uzmanı olarak başlıyorum dostlarım herkesi beklerim 🩺💉🥼🤘 better call yusuf 🤘😂
20 yılda da artık kendi kendine uzman olmuştur herhalde
Yuhh 20 yıldır nasil başarmış durmayi demek ki bazı şeyler biliyomus öyle herkes disle ugrasamaz
ZTeb diş hekımlıgı 5 sene uzmanlıkla 9-10 sene. Adam bu işi 20 yıldır yapıyor artık Prof olmustır alaylı diş doktoru olmustr.
Nasıl ülke yaa sahte doktorlar diş hekimleri kol geziyor. korkuyorum artık gidişattan
işini 20 yıl boyunca iyi yaptığını düşünürsek sorun yok bence 🤣🤣
Bu haberler bu aralar artmaya başladı hadi hayırlısı.
Hiç dişçiye gitmedim hayatımda Allah'a sükürler olsun
Adam 20 yılda öğrenmiştir artık
Silifkeden çıkmıştırn😆
Anaaa fena korkarım 😂😂
Çok şükür dişlerim sağlam
sahte dişçilerden korkarım
20 yılda işi öğrenmiştir
Bu adamı döverim insan canı bu kardeşim
Sahte sağlıkçılara alıştık.
bence diplomalı dişçiden daha dişçidir mng
Korkmam ama bu tirtirdi
Dişim kırıldı 1 saat önce. Evet korkarım
20 yılda diş hekimi gibi olmuştur zaten
20 yıldır yapıyor ise profesör olmuştur 😂
Ben diş hekimiyim. En büyük fobim asansör ve dişçi
Kendi kendinize bakamıyorsunuz sanırım :) benim de diş hekimi fobim var ama tanıdık olunca rahat oluyorum, tanıdık yok mu hhiç camianızdan
adamin eli alismistir bence devam etsin
Bu zamanda sahte doktorlar çok çıktı meydana
Salın adamı emekli olsun yav
git gide sahte diplolamalılar acığa cıkıyor acaba ucu nereye gidecek
İnanılmaz
20 yıl 20 😳
Hayir korkmuyo
Artık korkuyorum 😃
Vay be
Ha dişden korkarim o odada ruhumu teslim edebilirim bi fena oluyorum ben ben olmaktan cikiorumm nefret ediyorum yaaa😥😥😥😥😥😥
Dişçi fobim var ne yazık ki
20 yıl güzel kazanç sjd
bakalım daha neler çıkacak yuh yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?