Güncellemeler
+1 yıl
Hemen bir güncelleme: Resmi Gazete'de yayımlanan karara göre poşet fiyatlarındaki artış vatandaşa yansımayacak, aradaki farkı marketler karşılayacak.

Bu ülkede matematik bilmeyenler çok eziliyor.. 38.5 kuruşu ben nasıl hesaplıcam da bana doğru para üstü verildiğini anlıcam te allam ya bari 50 kuruş olsaydı
Cevap
6Cevap
Bence düşünürler
Poşet kullanmıyorum. Uzun zamandır bez torba kullanıyorum. Zamdan sonra da kullanmaya devam edeceğim.
Bazen ben unutuyorum yanıma poşet almayı bazen yanıma alıyorum
Zam kayacak dendi bu yıl içinmiş demek ki yeni yıla. bir zam daha
Hayır 25 kuruşa satılıcak yinr. O farkı marketler ödicekmiş
Nasıl vercez la 38 kuruşu wk
Market çantam olmadan markete gitmem :d
75 kuruş olacak diye duymuştum
Araba var poşete gerek kalmaz.
38.5 nasıl olacakmis düz 40 kuruş işte
Galiba artık taşımayacaklar
Eeee zam yok denmişti
Yalan bu haber bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?