Bakan Dönmez, "Seneye evlerimizde çaylarımızı yerli gazımızla demleyeceğiz ve ısıtacağız" demiş. Fatura fiyatları düşer mi?

Doğalgazda yerli gazlar zirveye geçecekmiş herhalde:)) fatura düşünüyoruz biz sadece.. düzeleceğine asla inanmıyorum da neyse.

Bakan Dönmez, Seneye evlerimizde çaylarımızı yerli gazımızla demleyeceğiz ve ısıtacağız demiş. Fatura fiyatları düşer mi?
Bakan Dönmez, "Seneye evlerimizde çaylarımızı yerli gazımızla demleyeceğiz ve ısıtacağız" demiş. Fatura fiyatları düşer mi?
Cevapla