yok arkadaş resmen dalga geçiyor bunlar topluca milletle. Lan siz ve yandaşlarınız lüksü şatafatı bırakın önce, sonra millete ahkam kesin birde pişkin pişkin daha az yakın diyor..
Dogal Gazi satin aliyoruz, Petrol, Dogalgaz, Cereyan Avrupa'da 1 sene iceriisinde daha yüksek, %40 lara varan zamlar oldu yanlis birsey söylemiyor. Ama bizim insanimiz savurgan, para oldumu tuvalete dahi aracla gidip gelmeyi seviyor