Enerji Bakanı: 'Evi daha az ısıtın, az fatura ödeyin' dedi! Doğalgazı açtınız mı?

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı doğalgaz kullanımı konusunda tasarruf önerisinde bulunarak "23 derece yerine 22 derecede evinizi ısıtmanın aylık faturanıza etkisi yüzde 7 olur" dedi.
https://tr.sputniknews.com/20211103/enerji-ve-tabii-kaynaklar-bakani-donmezden-dogalgaz-kullanimi-onerisi-evi-daha-az-isitin-1050432383.html
Enerji Bakanı: Evi daha az ısıtın, az fatura ödeyin dedi! Doğalgazı açtınız mı?
Enerji Bakanı: 'Evi daha az ısıtın, az fatura ödeyin' dedi! Doğalgazı açtınız mı?
Cevapla