32 lik selpak tuvalet kağıdı 250 TL olmuş... Tabi ki selpak almıyoruz da... Napicaz taş mı kullanicaz?

Ya daha zamlı maaşları almadan marketler başladılar etiket değiştirmeye ne olacak bunun sonu? Tamam anladık serbest piyasada bu kadar da başıboş bırakılmaz ki...
32 lik selpak tuvalet kağıdı 250 TL olmuş... Tabi ki selpak almıyoruz da... Napicaz taş mı kullanicaz?
Cevapla