Devletin doğu bölgesinde asgari ücret vermeyen iş yerlerine yaptırım uygulamamasının amacı nedir?

Devletin doğu bölgesinde asgari ücret vermeyen iş yerlerine yaptırım uygulamamasının amacı nedir?

Devletin doğu bölgesinde asgari ücret vermeyen iş yerlerine yaptırım uygulamamasının amacı nedir?

doğu da ki , o bölgede ki çoğu insan asgari ücret alamadığı için ege , akdeniz , marmara , iç anadolu bölgelerine geliyor ve bölgede dengesizlikler oluyor.

konut kiralarında aartış bunların başlıcaları , tabi iş yerleride asgari ücrete veriyor üstüne çıkmıyor. bazı yerler sigorta bile yapmıyor.

devlet doğuda daha ciddi yaptırımlar , denetlemeler yapsa bu durum olmaz , peki devlet NEDEN YAPMIYOR?

çoğu doğulu asgari ücrete alan insanlar ile konuştum , eğer doğuda asgari ücret vercekler burada 1 dk durmam diyor !!!

hatta 4 bin tl ye bie okeyim diyor adam. (Asgari ücret 5500 dü o zaman )

düşünceleriniz neler...

Devletin doğu bölgesinde asgari ücret vermeyen iş yerlerine yaptırım uygulamamasının amacı nedir?
Cevapla