Devletin doğu bölgesinde asgari ücret vermeyen iş yerlerine yaptırım uygulamamasının amacı nedir?

doğu da ki , o bölgede ki çoğu insan asgari ücret alamadığı için ege , akdeniz , marmara , iç anadolu bölgelerine geliyor ve bölgede dengesizlikler oluyor.
konut kiralarında aartış bunların başlıcaları , tabi iş yerleride asgari ücrete veriyor üstüne çıkmıyor. bazı yerler sigorta bile yapmıyor.
devlet doğuda daha ciddi yaptırımlar , denetlemeler yapsa bu durum olmaz , peki devlet NEDEN YAPMIYOR?
çoğu doğulu asgari ücrete alan insanlar ile konuştum , eğer doğuda asgari ücret vercekler burada 1 dk durmam diyor !!!
hatta 4 bin tl ye bie okeyim diyor adam. (Asgari ücret 5500 dü o zaman )
düşünceleriniz neler...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer