
Yeni yıl bana diyete başlamanın ilk günü gibi hissettiriyor 🙈

Yeni yıl bana diyete başlamanın ilk günü gibi hissettiriyor 🙈
Normal hissediyorum yeni yıl meni yıl hikaye gelen yıl giden yılı aratıyor gerek yok böyle aksiyonlara yine zamlar olacak yine kaos ortamları yeni yılmış her şey cıvıl cıvılmış m, ışıl ışılmış herkes mutluymuş ruhluymuş bunlar zart zurt yalan dolan palavra işler
Yeni yıla girecek olmanın bir mutluluğu var. Umarım herkes için yeni yıl sağlık mutluluk huzur ve para getirir. Hayallerimizi gerçekleştirmek için fırsatlar çıkarır
Yeni heyecanlar, değişimin bir bir türü yıl değişmiş sayı değişmiş renkler. hava degismis kar yağmış falan. Güzel yönden bakınca güzellikler getirsin istiyor insan.
Cevap
13Cevap
Bir şey hissetmiyorum maalesef
Yeni yıl gelmiş girmiş banane benim için 31 aralıktan sonraki gün 32 33 34 diye devam edecek
Hiçbir şey hissetmiyorum senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum caddeleri sokakları görmüyorum ki
Hiçbirsey hissetmiyorum yıllardır sevdiğim adamı geçen hafta nişanlandığını gördükten sonra 🙂
yeni yılı bilemem tek gördüğüm sizin ışl ışıl güzel olduğunuz
Stabil. Bir çoşku edilecek bir şey değil gibi
Aslında hergün böyle olmalı
Maalesef yeni yılda değişecek bir şey görmüyorum.
Benim yükselme dönemim olacak
Hiçbir şey hissetmiyorum 😁
En sevdiğim ay oluyor kendileri☺️
hissedemiyom, ofiste ışık mışık yok bişi
Sıradan bi farkı yok
Kötü üüü
Gaz faturası çok gelecek
Duygusuzum
Hiç bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?