Ülkeyi mühendisler, doktorlar, fizikçiler yönetse sizce nasıl bir ülke olurduk?

Düşünün Cumhurbaşkanı Başbakan Bakanlar Valiler belediye Başkanları hepsi mühendis?

Ya da yönetmek idareci lider olmak farklı bir meziyet mi gerektirir.

Siyasal bilgiler, Hukuk, İktisat mezunu mu illa olmak gerekir.

Ülkeyi mühendisler, doktorlar, fizikçiler yönetse sizce nasıl bir ülke olurduk?
Cevapla