Kaşarı az koyan kantinciye Vali fırça attı! Sizce kantinciler neden tosta bu kadar az kaşar koyuyorlar?

Kaşarı az koyan kantinciye Vali fırça attı! Sizce kantinciler neden tosta bu kadar az kaşar koyuyorlar?

Yeni bir şey değil aslında. Kantinde tost yiyen herkes zar kadar ince dilimle yapılmış kaşarlı tost yamiştir. Geçtiğimiz gün Samsun'da bir lisenin kantininde denetim yapan Samsun Valisi de satışa sunulan tost ekmeğinin içindeki incecik kaşarı beğenmedi. “Bu tostun fiyatı hem yüksek hem de peynirleri ince. Sen kendi çocuğuna bu kadar az mı veriyorsun” diye tepki gösterdi.

https://www.samsunhaber.com/

Kaşarı az koyan kantinciye Vali fırça attı! Sizce kantinciler neden tosta bu kadar az kaşar koyuyorlar?
Cevapla