Güncellemeler
+1 yıl
Nedense şu kadını bi ben mi seviyorum? Gün batarken, güneşe koşmak gibi...
https://www.youtube.com/watch?v=7s8glZ-efMg
https://www.youtube.com/watch?v=7s8glZ-efMg
Yetim kalan kediciklere sahip çıkacak hayvan severler aranıyor. Var mı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
O kediler sokakta kalmaz eminim
Ben o adamın Türkiye'de olduğuna inanmıyorum o daFeto denen köpek gibi yurtdışında..
Ben Türkiye adında bir devlet olduğuna inanmıyorum.
niye yetim kalsınlar paraları var ayrıca bu taa kaç senenin haberi
Her kedinin bir tokmakçısı köpeği vardır merak etme
Barınağa bırakılacaklar
Barınak derken? Türkiye'de yasal olarak bunlara bakacak barınak kalmadı ama Amsterdam'da Red Light District var.
Tamam oraya yollayın dayı
@BeniBöʎleBil Sevgili meslekdaşım, oraya beni de götürür müsün? Nezih yerlere bayılırım... Biraz anılarından bahsetseydin bari...
@DarkDesire Sevgili meslektaşım, bi gitmediğimiz orası kalmıştı, oraya da gideriz. Bayılacağına göre, gidişin kolumda, dönüşün kucağımda olacak gibi. Anılarımı, ayıldığında kulağına fısıldarım.
@BeniBöʎleBil *Meslektaş. Yazdıktan sonra fark ettim. Geçen ay bi gezginin videosunda izlemiştim. Ayy ne kadar Nezih bir yermiş:P Eskişehir'in Adalarını andırdı. Sorma kafede tatlı yesek de bayılırım bünyem kaldırmaz ot mot. Sen kediciklerin akıbetini düşünedur ben de red light district için Hollandalıların ne düşündüğünü merak ettim. Her türlü kolunda olurum, kontrolü kaybetmeyi sevmem. Bisiklet kiralayıp şehir turu yapmak, çiçek pazarına gitmek daha cazip geldi. Buraya da Amsterdam'a gitmişken meraktan gidebilir, yine şu ünlü müzeye. Ufkumuz açılır:P
@DarkDesire Çift kişilik bisiklet fikri harika :* Sadece ufkumuz açılmasın, mentollü şeker yiyelim, nefesimiz de açılsın... ;)
Sahip cikanlar olacaktir.
Nasıl yani 891 yıl sonra dışarı mı çıkacak
Kedicikler yetim kaldı
Sahiplenelim yaa yazık açıkta kalmasınlar
Ben bunlara 1000 basarım
Basarken, ince topuklu ayakkabı giy :)
891 yıl nedir yaaa sanki o kadar yaşıcazz sjsjsj
boş ver onu. Biz kedicikleri düşünüyoruz. :D