Koskoca Avrupa'nın enerji konusunda Rusya'ya bu kadar bağımlı olması trajikomik mi?

Yoksa biz mi onları çok güçlü sanıp, aşırı anlamlar yüklüyoruz?

Koskoca Avrupa'nın enerji konusunda Rusya'ya bu kadar bağımlı olması trajikomik mi?
Cevapla