Türk olmanın en ağır faturası sizce nedir?

  • Vergi cenneti... İşsizlik... Yaşam Pahalılığı... Vatandaşın devlet desteğine muhtaç bırakılması... Yüksek Vergilere rağmen "Yaşam Standardının" arttırılamaması...
  • Sivil vatandaşı değerli tutacak yeni bir "İnsan Hakları" hukukuna imza atmak yerine diğer ülkelerin yasalarının geriden takip edilmesi...
  • Millettin oluşturduğu, Milletin vergileriyle ekonomisinin ayakta tutulduğu, Milletin savaşlardan kurtardığı ve Milletin darbelerden koruduğu Devletin -> Milletten üstün tutulması? ❌😡 Üstelik 1960 ve 1980'lerde de Millete Darbe yapan devletin!..

Devamını yazarsam Anayasa Kitabının kalınlığını geçer...😒

#ModernSömürgecilik

Türk olmanın en ağır faturası sizce nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
__gncllm__
Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru🙂
Türk olmanın en ağır faturası sizce nedir?
Cevapla