Bakan Nebati: "Güçlü gidiyoruz, sağlam gidiyoruz, iyi gidiyoruz." dedi! Sizce doğru mu?

Bakan Nebati: Güçlü gidiyoruz, sağlam gidiyoruz, iyi gidiyoruz. dedi! Sizce doğru mu?

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, Türkiye'nin küresel dünyada dengeleri belirleyen konuma geldiğini söyledi ve "Güçlü gidiyoruz, sağlam gidiyoruz, iyi gidiyoruz, çok iyi gidiyoruz." dedi.

https://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/bakan-nebati-

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bakan Nebati: "Güçlü gidiyoruz, sağlam gidiyoruz, iyi gidiyoruz." dedi! Sizce doğru mu?
Cevapla