Taraftar grubu Adana Demirspor'a başkaldırdı."Korkmuyoruz, boyun eğmiyoruz." Taraftar mı haklı, yönetim mi?

Adana Demirspor'un taraftar grubu 6. bölge, başkan Murat Sancak'ın "Gün siyaset yapma günü değil" açıklaması üzerine "Korkmuyoruz, boyun eğmiyoruz" paylaşımı yaptı.

Halkın, hükümeti istifaya davet etmesinin suç sayılması, mantıklı mı?

Taraftar grubu Adana Demirspora başkaldırdı.Korkmuyoruz, boyun eğmiyoruz. Taraftar mı haklı, yönetim mi?

Haber linki

Taraftar grubu Adana Demirspor'a başkaldırdı."Korkmuyoruz, boyun eğmiyoruz." Taraftar mı haklı, yönetim mi?
Cevapla