Bakan Varank, ülkemizde çok sık cep telefonu değiştirildiğini söyledi! Kullandığınız telefonu ne zaman aldınız?

Bakan Varank, ülkemizde çok sık cep telefonu değiştirildiğini söyledi! Kullandığınız telefonu ne zaman aldınız?

Teknoloji Bakanı Mustafa Varank'ın katıldığı açılışta kullandığı ifadeler gündem oldu. Dünya'daki en yeni telefonların ülkemizde kullanıldığını söyledi. Türkiye'nin dünyada en sık telefon değiştiren, en yeni telefonları kullanan bir ülke olduğunu belirterek ülkemizde Fransa, Almanya ve İngiltere'den bile daha yeni telefonların kullanıldığını söyledi ve "Biz bu kadar zengin bir ülke değiliz." diye ekledi.

https://www.mynet.com/bakan-varank-tan-cok-konusulacak-cep-telefonu-aciklamasi-biz-bu-kadar-zengin-bir-ulke-degiliz-110107011214

Bakan Varank, ülkemizde çok sık cep telefonu değiştirildiğini söyledi! Kullandığınız telefonu ne zaman aldınız?
Cevapla