Ben çok şaşırdııım, Almanya Köln Camisi'nde ezan okunmuş ilk defa. Rahatsız olmasın herkes diye de 60 desibelde tutulmuş ses bence çok mantıklı.
Zaten o kentin Belediye Başkanı Reker, "Kilise çanının yanında ezan da duyarsak bu çeşitliliğin takdir edildiğini gösterir" demişti. Helal olsun demekle yetiniyorum sadece.
Bizim ülkemizde farklılıklara böyle saygı duyulur muydu acaba?
Almanya'da Köln Camisi’nde ilk kez hoparlörden ezan okundu
— euronews Türkçe (@euronews_tr) October 14, 2022
Ezan sesi çevrede yaşayanların rahatsız olmaması için 60 desibelle sınırlandırıldı
Kentin Belediye Başkanı Reker, "Kilise çanlarının yanında ezanı da duyarsak bu çeşitliliğin takdir edildiğini gösterir” demişti pic.twitter.com/VlNMXHTK16
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 