19 hissedar tarafından 48 milyon liraya satışa açılmış.

244 yıllık tarihi Beylerbeyi Hamamı, 48 milyon TL'ye satışa çıkarıldı. pic.twitter.com/FxRhJKhIuI
— Newsworldturkiye (@nwswrldturkiye_) October 9, 2022
19 hissedar tarafından 48 milyon liraya satışa açılmış.

244 yıllık tarihi Beylerbeyi Hamamı, 48 milyon TL'ye satışa çıkarıldı. pic.twitter.com/FxRhJKhIuI
— Newsworldturkiye (@nwswrldturkiye_) October 9, 2022
Halk tan daha ac olan devletin gozu bu vatanın bir karis topraği icin canindan olan tum atalarımız kan ağlıyor bu cennet vatanın yarısını araplara sattı yarisinida caldi bu sekilde ülke yoneten iktidar kim olursa olsun isim farketmez bu mirasa ve bayrağa saygısızlik hatta hakarettir
Cevap
31Cevap
turkiyede tarihi yapılar var ama değeri hiç bilinmiyor
Ekonominin durumu belli para değer kaybediyor insanlar da küçülmeye gidiyor zannetmiyorum ki sırf parası için manevi değeri olan bir yeri durup dururken gözden çıkarsınlar
Bir hamama giriş 600 kusur olursa tabii tutunmalari zor.
Ayrıca pazar dahil 150 kişiden 5 kişiye düşünce gelen kişi sayısı ne kazanacak.
48 milyonluk ''eski değer''in olsaydı, vatan millet sîkinde olurmuş gibi konuşma Neriman.
İlk iş satar, parasını çatır çutur yerdin, boş boş sorular sorma.
Özel mülkiyet istediği gibi satar. Ayrıca neden kaybedelim... ? Alan kişi, hamamı Arjantin'e mi taşıyacakmış?
Cennet mahallesindeki ayyaş yunusun evi değil mi ya o
19 hissedar ne la kaç kişi hissedarmış ona öyle satsınlar tabi ki de tek hissedar en iyisi olur
turkiyede okadar cok tarihi seyler var ama degeri hic bilinmiyor
Kaybetmiyoruz, eskidi tadilat yapilmasi lazim. Bakimsiz kaldigi zaman yikilir
Bir şeyin satılması onun kaybolması anlamına mı geliyor onu anlayamadım?
Düşününce adam hissedar başına düşen para adam akıllı 3+1 daire parası değil İstanbul'da
Bir deli kuyuya taş atmış, 40 akıllı çıkaramamış.
Özel mülkiyet loooooo özel özel
Adamların, kendi malları mülkleri istediklerini yaparlar. Ne sazansınız yaa
Adamin tapulu malini biz niye koruyoruz? Atar da satar da..
Zaten özel mülk imiş ve tekrar satılmış. Seni rahatsız eden ne?
Sadece satışa çıkarıldı. Hiçbirşeyi kaybettiğimiz yok...
Sazan avına çıkmışlar. Sadece arazisine para veririm oda değerse
Napcaz yani tarihieserse? Ne işimize yaricak
Herşeyi sattı malım zaat.
özel mülk adamlar istediğini yapar
Değerlere sahip çıkılmalı
Kim satıyor bunları🙄
Para oldu her şey artık
Özel mülk sorun yok satilmasinda
Yakında bizide satar bu zihniyet..
Satılınca kaybolmuş mu oluyor, değeri mi düşüyor?
Satın bakalım satın nereye kadar
Yazık yav ülkeyi talan ettiler.
O vergiyle neler yapılmaz.
50 milyon liraya alacağım pazarlık halindeyiz
Kaybetmeyin abi, verin 48 milyonu alın değerinizi
Adamlarin mali sanane bundan isterse satarlar
Akape satışa devam kee
Alan kişi napacak acaba bu yıkık dökük yapıyı
O sende olsa 3milyona bile satardın skd
10 bin etmez bu ne xd
Akp'nin tek yaptığı şey eskileri yok etmek
Özel mülk satar tabi
Az para püüü
Ne güzel işte.
sahipleri kimmiş
çok para
Neden?
Güzel para neden satılmasın
Güzel para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?