Sorum Saçma Gelebilir Farkındayım 😅 Şimdi Bi çoğunuz İnsan mi da konuşsun Diyenleriniz olur 😂 Tabiki de Konuşmaz Ama Misal Öyle Bir Şey Olsaydı Mesela Diyorum Çernobil Nükleer Reaktör Santral Ona Neler Söylemek İsterdiniz Özellikle 4 No Reaktöre ☢️🔥
Çernobil Nükleer Santral Reaktör Konuşuyor Diyelim Ona Neler Söylemek İsterdiniz Özellikle 4 Numara Facianın Yaşattığı 4 No ☢️🔥?
"Sen insanlığın büyük bir felaketisin. Senin yüzünden bir çok insan öldü, bir çok insan evinden oldu, bir çok insan mutasyona uğradı ve hastalandı. Ama sana kızamam. Çünkü seni bu hale getiren yine insanlar" derdim ama çok saçma bir konuşma mı olurdu ne? 😐
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Çernobil Nükleer Santral Reaktör Konuşuyor Diyelim Ona Neler Söylemek İsterdiniz Özellikle 4 Numara Facianın Yaşattığı 4 No ☢️🔥?