Halen "Göçmen olmazsa nüfus yenilenmez, ülke yıkılır." diyen var. Bunu Türkiye için de diyen var. Ee güzel kardeşim, dünyada göçmenlere milyarlarca dolar para harcanıyor. Dünyada göçmenler için en çok para harcayan ülke de Türkiye. Şimdi de Suriyeli ve Ukrayna göçmenleri için ücretsiz konut mevzusu var mesela. Sen zaten kendi vatandaşın için harcasan bu parayı, kendi vatandaşına ücretsiz konut versen, vatandaşının geçim derdi azalacağından zaten çocuk yapar. Şimdi Avrupa'da da göçmen sorunu var.
Türkler daha önce ülkelerine göç olmadığı için göç ne kadar sorun getirir bilmiyor. Eskiden 500₺ olan kira neden 10 bin lira oldu çalıştır saksıyı...
Yani hadi Çin, ABD, Rusya çok büyük devletler, aldığın göçmeni tolere edersin, eğitirsin bir şekilde de Fransa, İtalya, Türkiye gibi devletler göç ülkesi değildir, göçü tolere edemez ancak göç onların ekonomisini batırır, ancak ülkeye milyonlarca tecavüzcü girer.
Avrupa uyandı. İtalya'da sağcılar geldi, Fransa'ya da gelecek. Türkiye de uyanmalı. Göç=sorun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer