Ümit Özdağ haklı, göçmenlere karşı uyanın artık! Ne olacak böyle?

Halen "Göçmen olmazsa nüfus yenilenmez, ülke yıkılır." diyen var. Bunu Türkiye için de diyen var. Ee güzel kardeşim, dünyada göçmenlere milyarlarca dolar para harcanıyor. Dünyada göçmenler için en çok para harcayan ülke de Türkiye. Şimdi de Suriyeli ve Ukrayna göçmenleri için ücretsiz konut mevzusu var mesela. Sen zaten kendi vatandaşın için harcasan bu parayı, kendi vatandaşına ücretsiz konut versen, vatandaşının geçim derdi azalacağından zaten çocuk yapar. Şimdi Avrupa'da da göçmen sorunu var.

Türkler daha önce ülkelerine göç olmadığı için göç ne kadar sorun getirir bilmiyor. Eskiden 500₺ olan kira neden 10 bin lira oldu çalıştır saksıyı...

Yani hadi Çin, ABD, Rusya çok büyük devletler, aldığın göçmeni tolere edersin, eğitirsin bir şekilde de Fransa, İtalya, Türkiye gibi devletler göç ülkesi değildir, göçü tolere edemez ancak göç onların ekonomisini batırır, ancak ülkeye milyonlarca tecavüzcü girer.

Avrupa uyandı. İtalya'da sağcılar geldi, Fransa'ya da gelecek. Türkiye de uyanmalı. Göç=sorun

Ümit Özdağ haklı, göçmenlere karşı uyanın artık! Ne olacak böyle?
Cevapla