Türkiye neden bir türlü fakirlikten kurtulamıyor?

Doğduğumdan bu yana hep insanlarda bir fakirlik görüyorum. Herifin bel kamburu çıkmış. Bir şey yiyemiyor. Çöp karıştıranlar var. İyi beslenemiyor dahi demiyorum bakın. İyi beslenememek toplumun yüzde 90 ını falan oluşturan bir şey. Ben başka bir şeyden bahsediyorum. İnsanlara bakıyorum da çöp gibiler. Çok zayıflar. Fit ve sağlıklı değiller. Kilolu olanlar da iyi beslendikleri için değil, şekere ve ekmeğe abandıkları için bu haldeler.

Türkiye'ye gerçekten ekonomiden iyi anlayan bir lider gerekiyor. Hatta Boğaziçi ya da ODTÜ ekonomi mezunu biri bile ülkeyi yönetse iyi olur gibi geliyor bana.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Uzun ve açıklayıcı yorumlar yapın. Analiz edin. En güzel yoruma EİG vericem.
Türkiye neden bir türlü fakirlikten kurtulamıyor?
Cevapla