şeriat mi önemli yoksa vatan mı
evet yunan galip gelse şeriat gitmezdi
hayır katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
şeriat mi önemli yoksa vatan mı
Aynılar aynı yere... Seni hiç tanımıyorum ama zihniyetini tahmin edebiliyorum. Neyse Shakespeare şeyh pir diyen, stalinin kumlara Ayetel Kürsi okuttuğunu iddia eden birine üstad demeniz sizin ne mal olduğunuzu gösterir. Sizler pkkdan daha tehlikelisiniz gün gelecek hepinizi ezecegiz
Cevap
6Cevap
Kadir mısırlıoğlu nun bu sözü sadece Atatürk düşmanlığından kaynaklı, Atatürk tekke ve tarikatları kapattığı ve bunun gibi din sömürgesini kullanan insanların işlerine gelmediğinden dolayı, şeriat savunuyor, osmanlıda şeriatta yoktu, şeriat var diyenlere karşıda maden şeriat vardı osmanlıda neden, genelevler vardı, şeriat olduğunda genel evde olamaz
Yunan galip gelemediği halde, batı trıkayadaki türk kızlarına tecavüz edip, ellerini bileklerinden keserek kızların cinsel organlarına sokuyorlardı, böyle bşr durumda yunan galip gelseydi şu an sen olmazdın ve olsaydın karnında bir yunan * olmuş olurdu
Yunanlar kazansaydi şu an Almanya Avrupa somurgesiydik. Gerçi bizde NATO ABD nin somurgesiyiz ülkemizde 40 tan fazla NATO üssü var.
Osmanlı şeriatla yönetiliyordu sanki mk o adama üstat dediğin ne kadar cahil olduğunu gösteriyor.
koskoca tarihçi sen kimsin
Atatürk düşman yalan yanlış tarih anlatıp insanları zehirleyen biri mi koskoca tarihçi :D Ben senin gibi cahil değilim
gerçekleri anlatıyor
Hangi gerçek?
tarihi
Helal lan sprey konuş kurban olayim
@l_i_l_i_t_h Sağ ol
Mesela neyi gerçek anlatıyor? Atatürk sana göre ne ifade ediyor. O adamın milli mücadele dönemiyle ilgili dediklerini biliyor musun?
Paralı trol musun anlamadim sabahta aynı soruyu sormuştun nedir bu fesli sevdası
Üstad Kadir mısıroğlu Allah'tan rahmet diliyorum. Onu çok seviyorum Allah cennetinde bizi birleştirsin
inşAllah
Bu domuzlara bakma sen
Yaraları var
Üstad mi ahahahah
Yunan gelseydi nenesini kim kurtaracakti düşmanın altından ha
çok değerli bir tarihçi
Perişan olurduk kadınlar kalmaz namus kalmazdı mülteci olurduk multeci
en azından müslüman olurduk
ya ne en azından müslüman olacaksin şu an demesi kolay sana hristiyan yaparlardı senin soyunu sen de onun gibi düşünmeden konusuyorsun
Derine girip düşünüp çok kitap oku bir adamın ağzına bakma o tarih değil o onun yanlış dusuncesi
hayır dinimize dokunmazlardı
Senin soyun musluman doğmadı müslüman da ölmeyecek herkes müslüman değil müslüman olan tabi müslüman olur orası ayri
sen ermeni tohumu olabilirsin ama ben has müslüman evladıyım
nah dokunmazlardi ırzına geçmişler dinine hayde hayde donkunurlardi demesi kolay ah ah gözünüz boyanmış çok yanlış ogrenmissin
Ermeni değil özbe öz oğuz soyundanim. Sen de cahilsin, tarihi yanlış öğrenen cahil..
Vatan hainiiii
sensin
Katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?