Sizce Atatürk eleştirebilinir mi? Sizin eleştirdiğiniz yönü var mı mesela?

Elbette hakaret etmeden
Güncellemeler
+1 yıl
Şunu ekleyeyim, Atatürk'ü koruma kanunu dolayısıyla bir çok eleştiri suç olarak kabul ediliyor, geçmişte özellikle bir çok tarihi eleştiri yapan kimse hapis yattı. Dünyanın başka hiçbir ülkesinde bulunmayan bu kanun bizde neden var? Bizden başka hiçbir ülke kurucu lideri için böyle bir kanun çıkartmamış. Gelen hükümet eğer Atatürk istismarcısıysa bu kanunu kötü yönde kullanamaz mı? Bence kullanabilir, kişinin niyetine göre değişir.
Sizce Atatürk eleştirebilinir mi? Sizin eleştirdiğiniz yönü var mı mesela?
Cevapla