Atatürk'ü eleştirenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Atatürk'ü eleştirenler hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Ben gerçekten mantıksız buluyorum. Atatürk önemli bir insandır bu ülke için değerlidir, hatta dünya için. Ama kemalistlerin de peygamberle aynı kefeye koyanlarını görünce de mantıklı bulmuyorum.
Atatürk'ü eleştirenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla