
Ben gerçekten mantıksız buluyorum. Atatürk önemli bir insandır bu ülke için değerlidir, hatta dünya için. Ama kemalistlerin de peygamberle aynı kefeye koyanlarını görünce de mantıklı bulmuyorum.

Türk olan herkes Atatürk'ün torunuymuş gibi doğar, bu ülke'de ''Atatürkçü'' sıfatı ve Atatürkçüyüm veya değilim gruplaşması kadar saçma birşey de yok, bu ülke onun kurduğu cumhuriyetle yönetiliyor, senin onu sevmeme lüks'ün bile yok ! Yaptıklarını beğenmeyebilirsin, ahh keşke şöyle yapsaydı biraz daha iyi olurdu diyebilirsin ama nefret besleme hakkını sana kim veriyor sevmiyorsan ülkesini terkedersin.
Diğer yandan Atatürk'çülüğü oluşturanlar kişilerde çok büyük bir yanlış yapıyorlar bu ne demektir mantığı yok yani ülkeyi kurmuş tüm toprakların hükmüne sahip adam ve siz onun seviyor-sevmiyor grununu oluşturuyorsunuz bu kimsenin haddine değil, bu gruplaşma yüzünden çoğu insan Atatürk'ü sevmemeye başladı sırf inadı yüzünden ve yaptığınız şey Atatürk'ün canını acıtmıştır emin olun.. Siz tartışmasını yapasınız diye mi başarılar yaptı adam yani. . Atatürk'ün isminin sürekli tartışmalarda kullanılmasından rahatsız oluyorum, sen bile şu bu soruyu sorarak yanlış yapıyorsun seven insanları'da uzaklaştırıyorsunuz bu şekilde, eleştiren insanlara karşı'da hayır Atatürk çok başarılı idi v. b sözlerle onun başarısını kanıtlamaya çalışmanızda çok gereksiz adamın resmi başarıları var tarih yazıyor herşeyi, siyasi başarılarını geçtim, askeri olarak mareşal ve gazi olması bile onu eleştirenler için ulaşılmaz bir hedef.
Extra birşey söylecem Atatürk Türk subayı evet tarihe damgasını vurdu ama çok şaşırmayın waow falan olmasın, Türk subay'larının hepsi böyle, ben Ankara'da karargah'ta general haberciliği yaptım subay'ların içindeydim en sıradan bir Türk subay'ı sizi zekasıyla büyüler buna birebir şahit oldum 5 sene oldu hala bir yüzbaşının zekasında takılı kaldım adam aklımda resmen... Türk milleti zeki'dir boşa demiyor Atatürk o yüzden sadece ona odaklanmayın.
Bu ülkede ''Cihan Hükümdarı Fatih Sultan Mehmet Han'' eleştiriliyor, Atatürk'ü eleştirmeleri gayet normal.
Gururla ve inatla: Atamın izinden!! Şu adamdan akan asalete bakın be😍 Böyle bir ataya sahip olduğumuz için çok şanslıyız.
Adamı bir rahat yatırtmadılar. Birisi çok sevilirse, onu çekemeyen taraf mutlaka olur. Tabiatın kanunu işte.
Cevap
13Cevap
Atatürkün mantalitesi yenilikti ufku açık bir milletti düşünen ve başarıya aç bir toplumdu evet o zamanlar bu vardı ama şu an nerde yorum sizde ben tapmıyorum ama adamın hasıydı derim en azından düzdü !
H-E-R-Ş-E-Y-D-E-N- B-A-Ş-K-A A-D-A-M-I-N H-A-S-I-Y-D-I
#GAZİ #MUSTAFA
Etme cahille muhabbet küstürürsün silme cam kırığıyla g... nü kestirirsin bu gün buradaysak gazilerimizin şehitlerimizin sayesinde iyi okuyun cahil köpekler !
rezil bir tespit. kimsenin kimseyi başka bir makamla kıyaslandığı yok. tamamen itibarsizlastirmak için inanç yoluyla Atatürk düşmanlarının bilerek ortaya attığı ve bizim sazanlarında bu doğrultuda yorum getirdiği bir kıyaslama. cahil civelek takımı nın fazla olması bu durumun oluşmasın da başlıca etken.
Yeri geliyor Hz peygamber efendimizin yaptiklarini "sunnetleri" bile yapmiyor ve elestiriyorsunuz.
Kaldiki bir askeri ne diye elestirmeyecekmisiz?
250.000 asker sehit olurken Mustafa Kemal evliya heralde ki sehit olmuyor.
Birde saat olayi varki evlere senlik. Goren duyan yok sadece kendi anlattigiyla bilinen merminin saatine denk gelme olayi.
Gotumle gulesim geliyo susuyorum
@Horus sen once soyunu sopunu bir arastirda atan kimmis bir ogren.
Her askere ata deseydik kubadan bir farkimiz kalmazdi.
İyi asker bir tarafa ata bir tarafa.
Gotunuzden element uydurmayin!
@Horus beyin ozurlu guzel kardesim Allahtan umut kesilmez uzulme bu dunyada olmasada ebedi hayatta ogrenirsin neyin ne oldugunu.
Biz arastirmadan gotumuzden sallamiyoruz senin gibi.
Ayrica kisa kes:)
Gozlere bak ak seytan gibi Turklukle alakasi yok😂😂
@Horus senin gibi andavallar sever ancak boylelerini. Size iyi sevismeler bebegim hoscakal
@Horus konuyu falan degistirdigim yok bir uza yol al hadi balim optum gozlerinden
Evet bakalım Ataturk sevmeyenlere pkk, feto, radikal sol teror orgutleri , indirin şu ihtiyarın redmini artık diyen Avrupa birliği. sevmeyenlerin amacı ortak!
Abim Sağcısın ve Atatürkçüsün? Abim, yanlış anlama fakat Sağcılık gerici ve tutucu akımların genel ismidir. Yani Fransız Parlamentosu'nda Sağcılar Ultraroyalist ve Klerikalist'lerdi. Yine de Sağcıların da Atatürk'ü sevmesi güzel bir şey. Hem güya Solcu hem Atatürk düşmanı olan dingiller de var.
Eleştirmekten ziyade kıyaslama yapıyor...
https://www.youtube.com/watch?v=PSZHp1Ldr1wArkasindan kirk cakal ulumayan kurt, kurt degildir. Konussunlar, tiriviri
benim icin ataturk onemli ama ben tapmıyorum ve turkiye icin olan onemini biliyorum tabi ki iyi ki dogmus iyi ki bu ulkeyi kurmuş
Belki de peygamberden üstündür.. Dii mi yaa? Bence senin soru ve tespitler baştan aşağıya hata dolu.
Solculuk ilericilik, Sağcılık gericiliktir. Atatürk hiç şüphesiz ki Solcu'dur. Atatürk hiç şüphesiz ki devrimcidir;
Kemâlizm'in Sağı Solu olmaz. Kemâlizm Sol'dur. Milli Kurtuluşçuluktur. Kemâlist olmasa dahi Kemâlizm'e saygı ve hayranlık duymayan bir Solcu işbirlikçidir, haindir. Bunu unutmayın.
-Mahir Çayan
Bu memlekette Mustafa Kemâl'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlar ds bizleriz!
-Deniz Gezmiş
Milli Kurtuluşçu bir tuyum sergilemesi bakımından bizler sapına kadar Atatürkçüyüz!
-Mahir Çayan
Baba, beni Kemâlist öğretiyle yetiştirdiğin için sana müteşkkirim.
-Deniz Gezmiş
"Tabii, dünyada yükselişte olan “sosyalizm”i de benimsemekteydik... Bir gün Deniz Gezmiş’le Tünel’deki Türkiye Milli Gençlik Teşkilatı binasından çıkmıştık. Sokağın başında, vitrininde Atatürk fotoğraflarının sergilendiği Foto Süreyya’nın önünde durduk. Deniz, “Biz Kemalistler” diye söze başlayınca şaşırarak “Biz sosyalist değil miyiz?” dedim. Deniz rahat bir şekilde, “Hem sosyalistiz hem de Kemalistiz” cevabını verdiğinde pek yadırgamadım."
Alıntıdır.
@SolTaraf Bana göre Atatürk despot, türk irkcisi bir liderdir. Muhtemelen ateist ya da deist te olabilir. Batı medeniyetini benimsemiş olması onu ilerici yapmaz. Kenan Evreni de bilmeyenler uzaktan baktıklarında sanatçı ruhlu ilerici modern çağdaş birisi olarak görür. Turkiye de tepeden inme devlet tarafindan pompalanan bütün ideolojiler baştan sorgulanmali. Bu arada ben de uzun yıllar senin gibi düşünürdüm. Kolay olmuyor detaylara gizlenmiş şeytani fark etmek. Deniz Gezmiş Mahir Çayanlar benim de deger verdiğim devrimci insanlardir ama bu demek değil ki sözleri tartışılmaz olsun. Bugun olsaydi ayni mı düşünürlerdi bilinmez. Zira yaşam denizindeki akintilar rüzgarlar gercekleri arayan insanlarda sıkça rota değişimi gereğini hissettirir. Bu rota değişimleri ufak ta olsa bizi uzun vadelerde çok farkli yerlere surukleyebilirler. Zeki insanlar farkliliklarinin farkinda olarak ortak paydalarda güç birligi yapıp geleceklerini bu günden inşaa etmeyi basaranlardir. Bazıları ise bu...
1. Cevabın için teşekkür ederim abim. Sağolasın.
2. Atatürk'ün memlekete "Demokrasi" ve "Cumhuriyet" rejimlerini getirmesi, yıllardır ezilen kadınları ve adeta alım-satımı yapılan genç kızları erkeklerle eşit vatandaş haline getirmesi, herhangi bir dini veya mezhepsel ayrışma yoluna gitmeden azınlık inançtakileri dini ve mezhebi ne olursa olsun eşit vatandaş sayması, yine ırki ve etnik ayrımlara gitmeden "Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran Türkiye halkına Türk Ulusu denir." anlayışını benimsemesi*, köylüleri "milletin efendisi" ilan edip onlara her türlü tarım aracını devletçi politika gereği temin etmesi ve Osmanlı'da ezim ezim ezilen bu sınıfı "aşar vergisi" gibi sömürücü uygulamalardan kurtarması, işçiler için Cumhuriyet tarihinde ilk ve tek "sosyal fabrika" uygulamasını hayata geçirmesi (bkz:Nazilli Sümerbank Basma Fabrikası/Türk-Sovyet/1937) fakat bunu ülke geneline yaymaya zamanının yetmemesi (R. I. P.), her zaman halkla iç içe olması ve öncelikle halkın refahını düşünmesi...
... gibi onlarca politikası, onu fevkalade ilerici ve devrimci yapar. İlerici ve devrimci birinin Sağcı olduğu tarihte görülmemiştir, Atatürk de ideolojisi gibi Solcudur.
3. Deni Gezmiş ve Mahir Çayan, ayrıca Fidel Castro ve diğer ulu devrimcilerin Atatürk sevdası mevzusuna gelelim::
Abim, benim adım Binali. Binali,"Ali'nin evladı" anlamına gelir ve sadece ve sadece Alevilerde bulunur. Eğer Sünni olsaydım, benim adım Binali olmayacaktı. Bu mevzu da buna benziyor. Senin düşüncen daha çok çarpıtmaya yönelik. Yani şuna benziyor bu;Hitler aslen Komünist olacaktı, fakat dönemin şartları Faşist olmasını gerektirdi. Umarım anlatabilmişimdir. Deniz Gezmiş ve Mahir Çayan, son sözlerinden dahi Atatürk demiştir. Yine olda, yine Atatürk derlerdi. Aynı 68'lilerin %95'i gibi...
*Kemâlist rejimin ve Atatürk'ün Kürt Politikası, kesinlikle ve kesinlikle şu anki Kürt Sorunu ve PKK terörünün temellerini attı. Bak bunu koyu bir Atatürkçü olarak söylerim. Ben Dersimliyim. Dersim'in CHP'lileri, geri kalan 80 ilin CHP'lilerini de katarsak en koyu ve radikal olan CHP'lilerdir. Yani koyu bir Atatürkçü olarak söylüyorum bunu. Fakat Atatürk Faşist ve Şoven bir insan olduğu için değil (haşa),25'teki gerici/bölücü ve Şeriatçı/Kürdistancı Şeyh Sait dingilinin hiç yoktan saçma sapan bir isyan çıkartıp yanına binlerce kişiyi alarak Genç Cumhuriyet'e isyan etmesi ve Genç Cumhuriyet'in isyanı zar zor; güç bela bastırması, Atatürk ve mevcut iktidarı yanlış analiz yapmaya sevketti. Buraya kadar hemfikiriz sanıyorum. Buradan sonra çıkartılan "Şark Islahat Planı" "ortak kültür ve ortak dil" tanımını unutup "tek kültür ve tek dil"i dayattı. Önceden Türlçe ortak dili ile beraber Kürtçe konuşulup öğrenilmesinde herhangi bir problem yokken, bu kanunla Türlçe hariç her dil yasaklandı...
... Bundan dolayı Kürt Sorunu ilk defa kültürel bir sorun halini aldı. Bunun sebebi mrvcut iktidar ve Atatürk'ün olayları hatalı analiz edilip yanlış politikalar izlemesi, olayların bu hale gelmesinde en büyük etkendir. Olaya bu şekilde bakmak lazım. Kesinlikle doğru demiyorum, babam olss yanlışlığını dile getiririm. Fakat bu durum Atatürk'ün Irkçı/Faşist biri olmasından (haşa) kaynaklanmıyor. Her lider gibi hata etmiş. Büyük dağın çığı da büyük oluyor haliyle. Fakst 10 doğrusu ve 1 yanlışı olsn adamı, o tek tanlıştan dolsyı dilmek bence acımasızlıktır. Zira şu anda her şeyimizi bu yiğide borçluyuz.
Hiçbir Alevi Atatürk'ü eleştirmez (Şeyh Sait için Madımak'a gül koyan zihniyetsizleri takip eden Aleviler hariç).
Atatürk önemli bir insan
Ama herkesin kendi düşüncesi
Sözlerinde açık açık islamı kötüleyen bir adam nasıl olurda iyi biri olur?
Varsayalım ki kitaplarda yazanlar hep doğru lakin ben hiçbirine inanmıyorum bu ayrı mesele ne farkeder iman yok din yok ve hatta alay ediyor?
@I_Alucard_I küstah.
O bahsettiğin Abdülhamid han hz. Allah rasulunun övdüğü ordunun liderliğini yapmış alim ve evliya bir insan. Cahil sen git bunları sana masal gibi anlayan kemalist solcu bir O kadarda komünist insan ve kitaplardan öğren. Ilk amacı Islama hizmet olan böyle bir muhterem hakkında iftiralarıni mahserde hesabını verince görürsün bakalım senin adam siyonizm hizmet hakkında neler ini izlicez 🤔
@I_Alucard_I iftira.
Sen git içki karşılığı adaları satan adama hesap sor ve bizi lozan ile 100 yıl geriye götüren siyonizme mahkum eden imzanın hesabını?
@I_Alucard_I lan b. s. g siyonizme hizmet etmiş insanları bana savunma defol seni islam düşmanı köpek soyu..
Hakaret edenleri direkt 5186'dan EGM ve Cumhuriyet Savcılığı'na ihbar ediyorum.
oha bdksjsjsjjshksuwbwmwj
@işsizwomen Ne oldu? Ayrıca eksileyenler Savcılık'tan ceza alanlar. ;)
hahahha😂😂😂
@işsizwomen Hocam hayırdır? :D
güldüm diye mahkemeye vermezsin dimi hdjehehhjkwjwjs
@işsizwomen Gülmek suç mudur ki? Ben Atatürk'e hakarete karşıyım.
her insan istediği şekilde konuşur eleştirir. hakaret tabiki yanlış ama savacılığa vericem falan diyosun ya o kadar insani elestiriyolar ataturku rlestirdi diye hapse mi atilicak bir suru insan simdi . garipsin
@işsizwomen Eleştirdi diye değil, böyle bir suç yok zaten. Fakat 5186 sayılı kanunu bilmeden yorum yapıyorsun bak. Atatürk'e ve hatırasıma hakaret suçtur. Gördüğümüz yerde savcılığe vermek her vatandaşın görevidir.
evet bir baktım öyle bisey varmış atatürkü eleştirmek tartışmak hakaret etmek suç mu şimdi?
boşuna kemalist kalkanı dememisler bir cümlenin ardina sığınıyosunuz
@işsizwomen Hakaret etmek suç. Tartışmak ve eleştirmek serbest. İstersen suç mu değil mi öğrenmek için iki hakaret salla da SS alayım. Abimin bir dostu İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nda çalışıyor. Böyle tipleri gördüğümde direkt onu bilgilendiririm ki kendisi koyu Atatürkçüdür zaten. Hayırdır Atatürk hakareti hak eden birisi mi? Hakaret edeni yakarım.
:D ne diye hakaret ediyim? binevi kışkırtıyosun bu da suç değil mi et et diye resmen
abisinin ve bir yasanin arkasina saklanan bir cocuksun. he bu arada her insana saygim sonsuz ve kesinlikle etmem ama eleştiririm tartisirim. şu dediğin yasa kadar da sacma bisey goremedim Ataturk hayatta olsaydi o yasayi kabul eder miydi aceba? zaten yasa kimler tarafindan cikarilmiş belli neyse hadi sana kolay gelsin bişeylerin arkasinda yaşamaya devam..
@işsizwomen Boş konuşma. Kışkırttığım falan yok. Atatürk'ü kullanı durma, adam elbette ki kendine hakaret edilmesine kayıtsız kalmazdı. Atatür'e istesen de hakaret edemezsin zaten ablacım, he hakaret etme gibi bir lüksün zaten yok da, öyle bir niyetin de yoksa bu kanun neden rahatsız etti seni hayırdır?
kanun değil bunu çoğu insanin kalkan olarak kullanman rahatsiz etti ve bir cok insanda boyle yapiyomus ki kemalist kalkani denmiş. ayrica kendisinin bir sözü var bak.
emin ol oda istemezdi :)
söz acilmamis bak bu
kendi görüşümü o kadar fazla örnekle savunabilirim ki hatta atatürkün yanlislarino doğrularini da iyi biliyorum merak etme. he bu arada sitede o kadar hakaret iceren yorum var ki aramaya atatürk yaz gecmisten basla simdiye kadar gorusleri mahkemeye vermeye sana kolay gelsiiin :d
@işsizwomen
1. Verdiğin örneğin konuyla uzaktan yakından alâkası yok. Atatürk burada bilim ve aklın kalıplaştırılamayacağından bahsediyor, okuduğunu anlamadan söz atma buraya. Atatürk kendine hakaret edilmesini mi ister, saçma saçma konuşuyor, battıkça batıyorsun. Alâkasız bir söz yolluyorsun. Atatürk'e hakaret suçtur.
2. Şu ana kadar 13-14 kişiyi savcılığa verdim zaten. İstersen bana yardımcı olabilirsin. :)
:D savciliğa gitmem için bu kadar israr eden birisini görmemistim hukuk okuduğumda olucam zaten sen ziyaretime gelirsin :)
yav he he 5 dakikadir dusunup verebildiğin cevap bu mu .
bide son goruslerine baktim bir kizi vercekmissin mason dedi diye verdin mi bari? :D
@işsizwomen Neden bahsediyorsun sen? Atatürk'e hakaret mi ettin ki seni savcılığa vereyim? Ne saçmalıyorsun? Ayrıca 5 dakikadan kastın ne? Yahu ne içip giriyorsunuz burayaAtatürk'e hakaret suçtur, hakaret eden paşa paşa cezasını çeker. Nokta.
diyorum ki kardeşim önce Atatürk hakkında bir davanın arkasina siğinicağina atatürk hakkindaki tüm gerçekleri bilmelisin hem iyi hem kötü olarsk dedim. o kiz kesinlikle hakli ataturk mudluman değil masondur bunu kanitlayan belgeler ve yaptiği eylemler de var bu da demek oluyo ki abinin dostuna versende o kizi hicbisey yapamazsiniz.
@işsizwomen Mason değil,"Kimin hain kimin kahraman olduğunu herkes görecek." dedi. Dilekçeyi yazdım.
Bizde işlr böyle ablacım, bak gıkınızı çıkaramıyorsunuz Ata'ma.😎😎
bişey de yapabilirsin ya komik çocuk seni
benim amacım gıkımı çıkarmak olsaydı susup dinlerdin saygiyla merak etme sen daha önce de senim gibi sorunluyla tartistim mahkemeye vericem demisti hala hapse giriceğim gunu bekliyorum ..
hadi sen görevine devam et :D dünyada daha bir sürü insan vardir küfredeen ooo :D koş
@işsizwomen
1. Kızım sen okuduğunu niye anlamıyorsun? Hakaret etmek suç diyorum, tartışıp eleştirmek değil. Ayrıca adamın mason olduğunu ispat edemezsen namertsin. Sahte Atatürkçü seni bir de kendince Atatürk'ün sözünü paylaşıyor!
2. Bir şy yapamazsınız ne demek? Adliyeye çağrılır ifadesini verir sonrası T. C. Adalet Sistemi'ne kalmış. Bak sen gıkını çıkaramıyorsun Ata'ma. Hele bir hakaret et bakayım suç mu drğil mi gör. Erdoğan'a hakaret suçsa, Atatürk'e hakaret de suçtur.
@işsizwomen Bak gıkın çıkmıyor ama, hakaret edemiyorsun? 😂😂
hakaret etmem en basinda dedim sana salak miyim bu kanunu görüp hakaret edicek kadar niye sana istediğini veriyim
evet mason hadi sen mason olmadiğini kanitla bende olduğunu
https://youtu.be/lZ-KajhkqMU
ve kuranlari toplatmistir ezanlari turkcelestirmistir peygamberimize arap uşaği demistir. camileri ismet inonu ahira cevirmistir ataturkun emriyle bunlar musluman olmadiğinin kaniti
@işsizwomen
1."Olmadığını kanıtla." diye bir şey yok boşboğaz. Bir şyi iddia eden sensen, ispat eden de sen olacaksın. İddia benim değil senin.
2. Videoda Atatürk'ün dine mensup olmadığını ancak çıkartabiliriz. Kur'an'a inanmayan mason mu oluyor? İspat edemezsen namertsin!
tamam müslüman olmadiğini kabul ettin gerisini de getiriyorum kolay olucak
@işsizwomen
3. Kur'an'ı toplatmış mı? İspat et? Ezanın Türkçe okunmasında ne sakınca var? Peygamberimize nerede böyle demiş? Camiiler ahıra çevrilmedi,2. Dünya Savaşı'nda bombardıman tehlikesine karşı çiftlik hayvanları "ibadethanelere dokunulmazlık" kanunu dolayısı ile ibadethane yakınına yerleştirildi cahil seji.
Bak Ata'ma tek hakaret edemiyorsun, korkuyorsun. 😎😎🤣🤣😂😂
kendisi zaten yahudi olduğunu ağziyla söylemiş ictiği ickinin etkisiyle . icki sigara mevzuduna girmiyicem bu mevzu nasil siz o maddeyi kalkan olarsk kullaniyosaniz ataturk dusmani kitle de bu kctiği seyleri kalkan olarak kullaniyo o yuzden bisey demiyorum. şapka kanunu vardı bir zamanlar milleti astiği yahudilerin bir sapkasi yuzunden halkini asan bir paşaymış.
😂😂😂 hahha olum sorunlu musun sen hadi sen et o zaman rte ye hadi bekliyorum
@işsizwomen
1. Ne zaman söylemiş, ispat et? Belge ver?
2. Yahudi şapkası festir. Eşk gibi giyeceklerdi o şapkayı. Bak paşa paşa giyiyorsunuz.
3. RTE'ye nereden geldi konu? Boş boş konuşuyorsun. O değil de Menemen'de nesıl ütüledik Şriatçıları? AKP neden kendine İslamcı diyemiyor da muhafazakar diyor biliyor musun? İslamcılık siyasi görüşü bu ülkede devlet yetkililerine yasak. Bak bizim kurallarımıza nasıl da uymak zorundasınız? 😎😎
madem yasak islamcilik Atatürk neden demiş o zaman 1928 de devleetin dini islamdir diye?
@işsizwomen "Devletin dini İslam'dır." ibaresi 28'de kaldırıldı kızım, cahil cahil konuşma. Bilgin yoksa fikrin de olmasın.
@işsizwomen Mason ve Yahudi olduğunu neden ispat edemiyorsun? Neden boş boş konuşuyorsun? Bak benim ilk dört maddeme bağlı yaşamaya mahkûmsûn. Nasıl yıktık hilafeti ama? :D
diğer gorusune yaziyodum da git oku
@işsizwomen Yook hani yazmıyorsun?
hilafeti kaldirdiniz ingiletere lozani kabul etti slnuc bu dimi? onun icin yapildi zaten
:D bak buda belgeli netten baktim bu yaziya kisalttim ama anla diye
@işsizwomen Lozan bu ülkenin tapusudur, beğenmiyorsan yallah Arabistan'a! Ata'mın kurduğu ülkede ne işin var?
@işsizwomen Hangi yazı? Hangi belge?
sen yallah arabistana. işim yok orda sizin gibi kati kurallarla yasiyolar onlar da.
beğenmiyorum var mi? :D
@işsizwomen Bu ülkeyi benim Ata'm kurdu, sana ne oluyor cahil? Ata'mın kurduğu ülkede ne işin var?🤣🤣
keşke hilafeti sizin değil ingilizlerin kaldirttiğini bilsen bana cahil diyen cahil
@işsizwomen Ata'mın kurduğu memlekette benim kurallarımla yönetilmeye mahkumsun. :D
@işsizwomen Lan dangalak ispat etsene? Hiçbir şyi ispat edemiyorsun. İngilizler kaldırmışmış... Yapma yav :D
hahahah :D komiksin ya her seyi ispat etmemi istiyosun gercekler acitir canim
m.ensonhaber.com/...-sart-kosmustu-2012-03-04.html
al bak bunu oku o kaynaklari da arastir hatta
Ataturk sizin valiniz olmaya hazirim dediği ingilizlerin sozuyle hilafeti kaldirip lozani imzalatmistir yoksa kim napsim lozanii birilerinin soz dinlemesi gerekiyodu
@işsizwomen Bana haber mi yolluyorsun? Belgr ver, ispat ver. Neden ispat edemiyorsun? Bir ampül daha patlatıldı. 😎😎
😂 youtube video basliği
içerik:gereksiz konusma kiliclaroglunun kiliçlarini indirdik sizi mi saldi ustumuze basitsiniz
ben en azindan haberle ve belgeli kaynakla konusuyorum senin gibi dangalak youtube basliklariyla değil
@işsizwomen Ne Youtube başlığı? Ne saçmalıyorsun kızım sen? Bir tane belge veremedin?
ben belge verdim bak orda okuma yazman mi yok bir saattir cevap mi bulamamdin ayni sryi sayiklayip duruyosun
o ampul olayiyini yaz youtube anlarsin
senle daha konusmuyucam bu konu hakkinda anladim ki zekan yetmiyo bunlara olaya at gözlüğüyle bakiyosun ve hakaret ettirmeye calişiyosun hadi sana eyv yazma daha
@işsizwomen Hani belge? Belge falan yok kimi yiyorsun sen? Şizofren misin?
belge diye tutturdun ben sana orda attim sonlarinda da alindiği kaynaklar yaziyo ki senin dediklerinden belge bile istemedim tutarsizliğini biliyorum simdi. sahte belge atarsim cahil halk partisi zihmiyetimden bisey beklemem
belgeleri chp liler karaliyo hep ama nafile yaz nete hersey bu dediklerim yonunde belge aramakla uğrasamam :D
neyse yeter cok konustuk burda bitirelim daha fazla uğrasamiyicam :D ilerde siyaset veya hukuk okursan karsi masalarda oluruz
@işsizwomen Uğraşamıyorsun ki kaçıyorsun. Belge ver diyorum veremiyorsun. Bir ampül daha patladı. Gerekirse her gün gelir her gün rezil ederim seni.
kendine bir daire cizmissin onun icinden cikmiypsun ve demin yaptiğin konuşmadan dolayi senin kac kurusluk insan olduğunu anladim sensin isid pkk hadi simdi uza cemberinden cik da bir hayata bak bu da öneri
@işsizwomen Belge veremeden kendince yalanlara boğuluyorsun. Benim belgesiz konuştuğum görülmüş değildir. Sen ispat edene kadar sormaya ve seni sıkıştırmaya ve rezil etmeye devam edeceğim.
sabahtan beri dediklerimi yalanladin ama yalanlarini belgelemedin simdi yallah.
@işsizwomen Neyi yalanlayayım ki? Belgen yok bir şey yok boş konuşuyorsun.
elestirmiyorum yüceltmiyorum da umrumda değil kısaca kendisi
Atatürk büyük adam severim uluönderimizz tabiki peygamberle aynı kefeye konulamaz..
Bir özgür mason olarak atatürke saygımız sonsuzdur
Saygı duymayana saygı duymam
Sarı Kurt 🐺
Beni alakadar etmez ataniz
Benim dinimi yasamami engelleyen, dinime laf eden, peygamberime laf söyleyen kisi atam olamaz. Beyin bedava sende gerçekleri gör bence.
Zamaninda dinini yasamak isteyen kisileri astırdı bu kisitlamak degil mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar