Erdoğan ve Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, KPSS'de 'haksızlık' yapıldığını söyleyen öğretmenler bir görüşme gerçekleştirdi. Görüşmede Özer'in öğretmenlere ''Mühendisler de atanamıyor ama sizin kadar ağlamıyor'' dediği öne sürüldü.

Erdoğan ve Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, KPSS'de 'haksızlık' yapıldığını söyleyen öğretmenler bir görüşme gerçekleştirdi. Görüşmede Özer'in öğretmenlere ''Mühendisler de atanamıyor ama sizin kadar ağlamıyor'' dediği öne sürüldü.

Üsluba bak, bir de bakan olacak. Oturduğun yerden para alarak ona buna ahkam kesmek kolay tabi. İnsanın (!) tuzu kuru olunca böyle oluyormuş. Hepiniz gideceksiniz bir gün, er ya da geç..
aynen öyle
Eğer iyiyseniz özel çalışarak da mükemmel yaşayabilirsiniz.
Tanıdığım onlarca öğretmen var hiçbiri atama istemedi özelde çalışmayı seçti.
Biri Rize den İzmire (Matematik öğretmeni) getirildi dershaneler tarafından.
İzmir de evlendi. Şimdi 2 yazlığı 5 dairesi var.
Oğlum müzik öğretmeni ölsem de 9 - 5 çalışmam dedi şimdi ünlü bir orkestrada solist olarak çalışıyor benim 1 yılda aldığım emekli maaşını 1 ayda kazanıyor.
Ben özelleştirmeden yanayım iyiysen köşe olursun, değilsen Manitu yardım etsin. 😂
Kimya öğretmeni olan bir arkadaşım şimdi eşi ile Amerikada ayda 14.000 dolar kazanıyor.
Ben ve eşim özel sektörden emekliyiz.
Yahu gençlerin ruh halleri bozuluyor, hayattan kopuyor ve intihar ediyorlar. Sen hâlâ ne diyorsun?
aynen canım mal işte
Davulun sesi uzaktan iyi görünüyor, oturduğu koltuktan konuşması kolay.
aynen öyle
Cevap
12Cevap
Nefret saçıyorlar sadece çözüm sıfır
Halkla dalga geçiyorlar resmen. Bize de yazıklar olsun. Mahalle ağzıyla konuşanları bizi yönetmesine izin veriyoruz! Bu halktan bir cacık olmaz
bu sefer öyle kolay değil
Erdoğan kolay kolay tahtını bırakmaz. Kaybederse iç savaş çıkartabilir. Sonuçta kendi kötü niyetleri için darbe yapmış bir cumhurbaşkanından bahsediyoruz 🙂
15 temmuzu kastediyosun ama öyle bişeyi halk yutmaz iç savaş zaten var halk kutuplaştı zaten erdoğan seven ve nefret edenler diye
15 Temmuz Erdoğan'ın oyunuydu. Böylece başbakanlık sistemi geldi. Diktatörlük getirebildi
20 yıldır halk Erdoğan'a oy veriyor sence yutmaz mı?
o da var ama halkın çogunluğu sabır patlama noktasında zaten kaybettiği anda kaçacak
cumhurbaşkanlık gittiği anda bütün pislikleri çıkacak ortaya soru sızdırması yolsuzluklar sahte diploması her şey
Umarım. Tek umudumuz 2023 tek çıkış yolu. Bu sefer de muhalefet kaybederse bu ülkeyi terk edeceğim. Dil öğrenmeye çalışıyorum. Ne halleri varsa görsün halk
seçim olduğu anda kaybetti cumhurbaşkanlığını kaybetmese bile meclis çoğunluğunu kaybetti kesin önemli olan TBMM çoğunluğu
O koltukta oturup ahkâm kesmek ne kolay ya o koltukta oturup herhalde her şey basit gibi geliyor nedense ne basit bir cümle öyle
hepsi aynı bunların sandıkta hesabını verecez bunlara
Gideceklerini kendileri de çok iyi biliyorlar zaten millet sandığı bekliyor artık millet doldu iyiyce
aynen öyle bide şu da var gençler bunlara çok tepkili yıllardır sorular çalınıyor hiç bir şey yapmadılar pazar günkü kpss sınavın sorularıda çalınacak bundan eminim
Kendisinin de atanmış biri olduğunu unutmuş.
Bende kesinlikle aynı görüşteyim
@kralkobrax21 hepsi unuttu
Bir yanlışına bakar o koltuktan atılması.
@konyalielif ♥
@kralkobrax21 neresi doğru ki 😄
❤️
Seçim zamanı hepsi hatırlayacak.
@kralkobrax21 aynen öyle
@konyalielif deveye sormuşlar boynun neden eğri diye o da demişki nerem doğruki demiş
He valla doğru dedin tatlım :)
saol tatlım ♥
❤️❤️
Çapsız çapsız cümleler
Bunları kim bakan yapıyor yaa
erdoğan denen zat
O en büyük çapsız zaten 🤷♂️
Bu zihniyetle nasıl bakn oluyor lar hayret ediyorum
başdaki neki bu nolsun
Aynen öyle yazık bize milletçe bunlara hal pirm veriyoruz
Abi çünkü mühendisin ücretli çalışmasıyla öğretmenin ücretli çalışması bir değilll
mühendis açığıda var ama en fazla öğretmen açığı var mühendisler taşeronda çalışıyormuş duyduğuma göre
Herkes secimi bekliyor sizin bekleyin bakalim susucak mi muhendisler ozel piyasa bok goturuyor su an.
Milyonların aklında tek isim😂😂😂
defolup gideceksiniz
Ahkam kesmek basittir tabi
Koltukta oturup ahkâm kesmek kolay
Kendisinin de atanmış biri olduğunu unutmuş.
Özrü kabahatinden büyük dedikleri bu olsa gerek
Atanamayan öğretmenler oy verir mi acaba
son çırpınışlar
nefret tohumları
sandıkda görüşürüz
Rezil herif
sinir
çakma bakan
Haklı jdjdhzh
Bu adamın ben... Neyse
Adam haklı
yürü git
Benim fikrim
napıyım
Adam haklı çünkü kimse mühendislerin atanamamasını veya devlet memurlarının uğradığı mağduriyeti dile getirmiyor karşıt medya akımı sadece öğretmen haklarına odaklı amaç spekiasyon yaratmak
yürü git sabah sabah sinirimi bozma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?