NATO bizi ittifaktan ihrac ederse Rusya bayram eder peki bundan sonra doğuya kaymaya başlarsak bizi muhtaçmış gibi görebilirler mi?

NATO bizi ittifaktan ihrac ederse Rusya bayram eder peki bundan sonra doğuya kaymaya başlarsak bizi muhtaçmış gibi görebilirler mi?

Kendimi kandırmayalım, biz hiç bir zaman, batı ittifakından değildik; mecbur olduklarından, bizimle diyalog kurmaları kabul edilen bir gerçek. Eğer öyle bir şey olursa, siz neler düşünürdünüz?

Güncellemeler
+1 yıl
NATO'dan atılma tehditleri yeni sayılmaz, iki tarafta birbirine mecbur ama böyle bir karar alınması durumunda, biraz fikir alışverişi yapalım isterseniz. 🙂
NATO bizi ittifaktan ihrac ederse Rusya bayram eder peki bundan sonra doğuya kaymaya başlarsak bizi muhtaçmış gibi görebilirler mi?
Cevapla