Arap ülkeleri İngiltere Kraliçesi 2. Elizabeth'in vefatı dolayısıyla yas ilan etti! Sizce biz de yas ilan etmeli miyiz?

Arap ülkeleri İngiltere Kraliçesi 2. Elizabethin vefatı dolayısıyla yas ilan etti! Sizce biz de yas ilan etmeli miyiz?

Arap ülkelerinin İngiltere Kraliçesi'nin ölümü nedeniyle üzgün oldukları bildirildi. İngiltere Kraliçesi 2. Elizabeth'in vefatı dolayısıyla Ürdün, Lübnan, Birleşik Arap Emirlikleri, Bahreyn ve Kuveyt'in yas ilan ettikleri duyuruldu. Ürdün Kraliyet Divanından yapılan yazılı açıklamada, Kraliçe 2. Elizabeth'in vefatı dolayısıyla ülkede 7 gün yas ilan edildiği belirtildi. Birleşik Arap Emirlikleri resmi ajansı haberine göre, Kraliçe 2. Elizabeth'in vefatı dolayısıyla ülkede bugünden itibaren 3 gün süreyle yas ilan edildi. Kuveyt Bakanlar Kurulu da ülkede 3 gün yas ilan edilmesi ve bu sürede bayrakların yarıya indirilmesi kararı aldı.

https://www.aa.com.tr/tr/dunya/arap-ulkeleri-ingiltere-kralicesi-2-elizabethin-vefati-dolayisiyla-yas-ilan-etti/2681372

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arap ülkeleri İngiltere Kraliçesi 2. Elizabeth'in vefatı dolayısıyla yas ilan etti! Sizce biz de yas ilan etmeli miyiz?
Cevapla