Refah
Anap
Dsp
Dyp
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
90'lı yıllarda ben bebektim yani şimdiki yaşım olan 27 değildim Fakat 90'lı yıllarda 18 yaşından büyük olsaydım MHP'ye verirdim oyumu yani Alparslan Türkeş'e verirdim Çünkü 90'lı yılların MHP'si ile günümüz MHP'si tamamen farklı o yüzden Fark ne diye soracak olursan MHP bağımsız hareket ediyordu ittifak felan yoktu ve muhalefet yapıyordu ve MHP'ye oy verdiğin zaman iki partiye yani hem AKP'ye hem MHP'ye değil tek partiye oy vermiş oluyordun oylar bölüşülmüyordu ve Çatı aday diye bir şey de yoktu herkes kendi adayını çıkarırdı Fark bu
Cevap
4Cevap
o partileri hic bilmiyorum ama versem bile secilen partinin yuzyillarca iktidarda kalmasini istemezdim.
Refah erbakanın partisi
Anap mesut yılmazın
Dyp tansu çillerim
Dsp ecevitin
Aslında bunların hepai günümüz siyasetcilerinden iyiydi erbakan mesela iktidardayken yüzlerce fabrika açtı ürerime destek vererek ülke ekonomiaini iyileştirdi
Ecevit çifcilerin yüzünü güldürdü kpss yi ilk o çıkardı torpili ortadan kaldırmak için
Ecevitle erbakanın görüşleri zıt olsada konu vatan olunca birlik oldup ortak hükümet kurdular kıbrısı rumların elimden kurtardılar
90 lı yılların tamamında Ecevit'e yani DSP ye verdim oyumu. Aslında 1987 de onların yasakları kalktığından itibaren hep DSP ye verdim.
Ecevit'in siyasi yasağı kalkmadan önce ise SODEP' e vermiştim
Ecevit'i severim. Dsp ye oy verirdim sanırım.
Bunların hiç birine vermezdim. MHP'ye verirdim. Şu anda zafer partisi'ne vericem
Anap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?