Neden herkes şarkıcı Gülşen'in avukatlığını yapıyor?

Tamam kabul ediyorum belki hapis cezası biraz olsun abartılı gelebilir yani hapis cezası verilene kadar başka şeyler olabilir ya da ülkede daha önemli sorunlar var bunu ben kabul ediyorum, ancak buradaki yorumlara bakıyorum herkes böyle birbirini yiyor O ona yobaz diyor o ona cahil diyor bilmem o ona din düşmanı diyor arkadaşım derdiniz ne ya? Sizin Gülşen dediğiniz kadın affedersin onun bunun kucağına oturan Bir kereden bir şey olmaz diye müzik yapan ahlaksızın teki, bu da yetmiyor kendi ahlaksızlığını bir kenara bırakıyor insanların mesleği üzerinden sapık diyor, her meslek grubunda sapıklar var, o zaman ne yapalım şarkıcı Gülşen kendisi sapık diye Bu işi düzgün bir şekilde yapan sanatçıların hepsine sapik diyelim, ya da o zaman kimse bayram namazına Cuma namazına gitmesin bir yakını öldüğü zaman cenazesine yıkatmasın onuçta onlar da İmam Hatip mezunu değil mi? O yüzden Evet Adalet olması gerekiyorsa hapse atılması gerekiyorsa herkese adaleti uygulanması gerekiyor ama kimse kusura bakmasın Gülşen de çok masum bir şey değil Üstelik buradakilerin amacının da gülşen'i savunmak değil İslam'a düşmanlık yapmak olduğunu çok güzel anlıyoruz.
Konya'da mesela İmam cuma namazında vaaz verirken sağlık çalışanları eylem yapıyor gerçek hastalar mağdur oluyor bu da kul hakkıdır dediğinde neden adamı görevden aldıklarında bir kişide çıkıp da ya adam olan bir şeyi söylüyor niye görevden alıyorsunuz demediler? Çünkü o dini anlatan adam ona düşmansınız ama diğeri kıçını başını açan şarkıcı onu Kahraman ilan edersiniz Allah ıslah etsin.
Neden herkes şarkıcı Gülşen'in avukatlığını yapıyor?
Cevapla